1 Kasım 2015 Pazar

Cyrene Hydra Radiance Scrub




Cyrene ürünlerini hem içerikleri hem de cildimde ki etkileri nedeniyle çok seviyorum. Bugün de sizlerle çok sevdiğim , kullanmaktan oldukça keyif aldığım karma ve kuru ciltlere uygun olan scrubından bahsetmek istiyorum.



Oldukça sade , klasik Cyrene ambalajına sahip. Pompalı oluşu kesinlikle kullanım kolaylığı sağlıyor.


Peeling beyaz yapıda ve oldukça ince tanecikler içeriyor. Tanecikleri o kadar minik ki kesinlikle cildi çizmiyor , tahriş etmiyor ve benim gibi oldukça hassas bir ciltte bile sıradan peelinglerden sonra oluşan o "kızarıklığa" sebep  olmuyor.

Cildimi temizlediğini ve arındırdığını , gözeneklerimin hava aldığını açık ve net bir şekilde hissettiriyor.  Karma , kuru ve hassas ciltlere uygun olduğu için aşırı yoğun bir temizleme gücü yok , yani cildinizde oldukça etkili bir peeling arayışındaysanız markanın yağlı ciltlere uygun olan peelinglerine bakmanızı öneririm.
Ben haftada 1 bazen de 2 kez , ben 2-3 pompa alarak cildimi yorgun hissettiğim zamanlarda kullanmayı tercih ediyorum. Cildimdeki o yorgunluğu bir miktar da olsa giderip kendimi daha iyi hissetmemi sağlıyor.
Hafif yapısı ile cildimi kurutmuyor ve germiyor. Yine de kullandıktan sonra hemen cildimi nemlendirmeyi ihmal etmiyorum.

İçeriğini merak edenler için eklemek istedim. Beyaz kilin ne kadar iyi bir arındırıcı olduğunu tekrar da görmüş oldum.
Cyrene Hydra Radiance Scrub 'ın fiyatı 65 lira fakat 150 ml boyu ile uzun süre kullanmak mümkün.
Cyrene ürünlerini kendi sitesinden  veya Lilakutu'dan ulaşabilirsiniz.

Set halinde ki kampanyalarla çok daha uyguna da almanız mümkün. Yeni çıkacak olan yılbaşı setlerine bakmanızı öneririm.

2 yorum:

  1. Cyrene'in merak ettiğim ürünlerinden biriydi bu yorumundan sonra alınacaklar listesine eklendi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yılbaşı kutuları ile bu ürünün de içinde bulunduğu bir set olacaktır diye düşünüyorum. O zaman almanı öneririm. Hafif , yumuşak bir peeling :)

      Sil