17 Ekim 2015 Cumartesi

The Balm - Luscious Lani Tekli Far




The Balm'ı sevmeyenimiz yok herhalde , Uygun fiyatları , ürün yelpazesi , kalitesi ve ambalajları ile tüm bayanların ilgisini çektiği bir gerçek. İtiraf etmeliyim ki ben de The Balm ürünlerini fazlasıyla seviyorum.

Bugünün konuğunu  Shady Lady tekli farlarından Luscious Lani olsun istedim.
Shady Lady serisinde olduğu gibi leopar desenlerin hakim olduğu far , klasik The Balm karton ambalajında satışa sunuluyor. 



İlk gördüğümde rengi bana koyu gelse de parmağımla uyguladığımda ortaya çıkan görüntü çok hoşuma gitti. Oldukça yumuşak bir yapıya sahip olan fara pigmentsiz diyemem fakat ambalajında gördüğünden çok daha açık duruyor uyguladığınızda hatta sadece pembelik içeren bir ışıltı verdiğini bile söyleyebilirim.  Rengini de " sedefli toz pembe " şeklinde tanımlyabilirim.

Farın yapısı yumuşak olduğu için tozutmaya müsait olsa da ben bu farı parmaklarıma uygulamayı çok daha fazla seviyorum. Arından crease bölgemi mat sütlü kahve bir farla belirginleştirince ortaya çıkan görüntüyü de çok seviyorum.
Kalıcılık konusunda pek yorum yapamayacağım çünkü tüm farlarımı bazla kullanmayı tercih ediyorum. The Balm far bazı ile kullandığımda beni tüm gün idare ediyor.

The Balm tekli farlarını paletlerinden çok da sevdiğimi farkettim. Yakın zamanda da pigment farlarına şans vermeyi düşünüyorum.
Siz The Balm ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Mutlaka almalısın dediğiniz ürünler var mı?

The Balm ürünlerine Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz. 
Tekli Shady Lady farların fiyatları yanılmıyorsam 25 lira civarında. 

4 yorum: