12 Kasım 2015 Perşembe

Essence Make Me Brow Kaş Maskarası - 01



Essence 'in kaş maskarasını yaklaşık olarak 5- 5,5 ay önce sitesinde görmüştüm ve o zamandan beri de sürekli Rossmann ve Gratis mağazalarında bulunan Essence standlarında arar oldum. Eylül sonunda İstanbul'da görünce hiç düşünmeden 01 numaralı rengini aldım.

Kaş maskaları benim makyajımda hatta makyaj yapmadığım zamanlarda dahi vazgecemediğim ürünler. Kaşlarım çok fazla olmasada seyrek , kısa ve doğal saç rengimden koyu olduğu için mutlaka kaş maskarası kullanma ihtiyacı duyuyorum. Son bir kaç aydır şekil verme ve boşluk doldurma konusunda kaş farlarına yer versem de renk eşitlemek için illa ki bir kaş maskarasına ihtiyaç duyuyorum. Bu sebeple piyasada bulduğum tüm renkli kaş maskaralarını deniyorum.

Essence Make Me Brow daha önce kullandğım kaş maskalarının hepsinden çok daha küçük bir fırçaya sahip. Bu miniklik kaşlara uygulamayı kolaylaştırıyor ve taşmayı engelliyor. 
İçerisinde mikro fiberler bulunduğunu düşündüğüm Essence Make Me Brow , kaşlarımın başlangıcında bulunan boşlukları doldurmasa da devamında iyi bir iş çıkardığını ve boşluklarımı günlük kullanım için yeterli şekilde dolu gösterdiğini söyleyebilirim.
Ben kaşlarımın rengi açık gözüksün istediğim için açık olan 01 numarasını tercih etmiştim sanıyorum ki bu yüzden renk verme konusunda başarılı olmadı. Sadece ıslak gözükmesine sebep oldu ve tabi ki sabitledi.

Renk verme konusunda başarısız olduğu için ben de tüm kaşlarıma uygulamak yerine kaşlarımın inceldiği kısıma ve kısa olan kaşlarımı tamamlamak için kullanmaya karar verdim. Bu konuda ki performansını ise bir hayli beğendim. 
Kalıcılığı ise benden tam not aldı ve ben silene dek asla yerinden çıkmadığını belirtmem gerek. 

Bu ürünün yabancı bloglarda sıklıkla Benefit Gimme Brow'a dupe gösterildiğini farkettim. Benefit'in kaş ürününü kullanmadığım için performansı konusunda bir fikre sahip olmasam da ambalaj itibari ile benzediğini söyleyebilirim.

Kaş renginiz açıkca , boşluklarınız yoğun değilse ve kaşlarınızı yerine sabitlyecek bir ürün arayışındaysanız uygun fiyatı ile bu ürüne şans verebilirsiniz.
Fiyatı 9.25 lira.

Bu bitince Rival De Loop Young , Catrice ve NYX markalarına ait kaş maskalarını deneyeceğim için almayı düşünmüyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder