13 Kasım 2015 Cuma

Dermomarket Alışverişim



Merhaba ,

Uzun süredir cildimdeki hassasiyetle boğuşuyorum. Hem mevsimsel hem stres ile yanaklarımda ki hassasiyet iyice arttı . Cildimde ki hassasiyeti yatıştıracak ve nem verecek ürün arayışına girdim.
İlk etapta eczaneden ürünleri almak istesem de  bunca zamandır neden internet alışverişini tercih ettiğimi tekrar hatırlamış oldum.
Her gittiğim eczanede farklı markalardan farklı ürünler önerildi hatta 23 yaşında olmama rağmen defalarca kez kırışıklık karşıtı serumlar serildi önüme.
 Hal böyle olunca kendi başımın çaresine bakmak zorunda kaldım ve ürün arayışına girdim.

Aklımda Skinceuticals Phyto Corrective vardı ama hem Dermomarket'te ki kampanyası bitince hem de denemeden o kadar yüksek fiyatlı bir ürün almak istemediğim için ertelemye karar verdim. Uzun araştırmalar sonucunda da yine çok merak ettiğim ve hakkında olumlu yorumlar okuduğum Dr. Scheller Hassas Cilt Yatıştırıcı Serum'u aldım.

Alışveriş öncesi ve sonrası süreçte Dermomarket yetkilileri oldukça ilgiliydi. Hiçbir sorumu ve mailimi yanıtsız bırakmadılar. Alışverişimle birlikte hassas ciltler için sample ürün göndermelerini rica etmiştim . Kutuyu açtığımda bir dolu ürünle karşılaştım. Üstelik çok merak ettiğim Skinceuticals Phyto Corrective Serum 'un deneme boyu gelen sample ürünler arasındaydı .

Dr. Scheller Hassas Ciltler için Yatıştırıcı Serum'un fiyatı 63 liraydı. Kargo ücreti ile toplamda 67.75 lira ödedim.

5 yorum:

  1. bu markayı hiç denemedim merak da ediyorum aslında dene bakalım yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan, umarım memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil