22 Kasım 2015 Pazar

Gratis 300. Mağaza İndirim Alışverişi



Şu sıralar içimde bastırılamayan bir alışveriş duygusu olsa da alacak birşey bulamamanın verdiği huzursuzlukla doluyum. Gratis tam böyle karmaşık duygular içerisindeyken 300.Mağazasını bizlerle kutlamak için tüm ürünlede %40+%10 indirim yaptı.

Erkenden kalkıp mağazaya gitmedim. İşim olduğu için indirimin ilk günü gittiğim bir alışveriş merkezindeki Gratis'e uğradım. Listem de hazırdı. Liste dışına çıkmak gibi niyetim kesinlikle yoktu .
Yeni bitmiş olan Cyrstal Essence Deo Roll-on'umu bu hafta yenileyecektim ki indirimde görünce hemen aldım.

Sensodyne ve Paradontax ev ihtiyacı diye alındı.

Aklımda Cettua Burun Bandı , Essence I Love Nudes serisinden taupe rengi far , Maybelline'in yeni kaş kalemi ve yeni maskarası vardı. Gittiğim Gratis'de ne yazık ki Essence far kalmamıştı , Maybelline ürünleri ise sanırım daha gelmemişti. 

Birkaç saat sonra başka bir alışverişmerkezine gidince mağazada ki sırayı görüp çıktım.
Bu yüzden inidirimin bu kısmını hazarsız atlattım fakat sonra olanlar oldu.

1 yorum:

  1. İndirim güzeldi , talep fazlaydı. Bende 15 dk lık alışverişe 45 dk sıra bekledim =(
    Aldıklarını güle güle kullan :)

    YanıtlaSil