28 Aralık 2015 Pazartesi

Dr.Scheller Yatıştırıcı Serum



Hassas bir cilde sahip olduğumu sık sık dile getiriyorum . Bu yüzden sürekli cildimin ihtiyaçları doğrultusunda hareket edip , ona en uygun ürünleri kullanmam gerekiyor. Özellikle mevsim geçiş dönemlerinde , şehir değiştirdiğim dönemlerde cildimde ki hassasiyet çok daha fazla artıyor . Bu sene de sonbaharın sonlarına doğru yine aynı sorunla karşı karşıya kaldım. Yanaklarım cayır cayır yanmaya , kızarmaya başladı daha sonra da cildimde sivilcemsi kırmızı kabarcıklar kendini gösterdi. Haliyle eczaneye gidip cildime en uygun kremi almaya karar verdim. Gittiğim her eczane cildim için 30-40 yaş üzeri kremleri önermeye başlayınca kendi yolumu bulmaya karar verip uzun süredir aklımda olan temiz içerikli Dr.Scheller Hassas CiltlYatıştırıcı Serum'u almaya karar verdim.

hassas cilt

Dr.Scheller Hassas Cilt Yatıştırıcı Serum 30 ml cam , damlalıklı bir şişede sunuluyor. Kullanmaktan en keyif aldığım ürün ambalajına sahip olduğunu itiraf etmem gerek. 
Serumun yapısı süt gibi , oldukça akışkan ve hafif. Damlalılığı ile ürün  almak kolay. Bitkisel bir kokusu olsa da sürdükten sonra rahatsız etmiyor. 


Dr.Scheller Hassas Cilt Yatıştırıcı Serum 'un vaatlerine ve sunduğu etkilere bakalım : 

Dr.Scheller Hassas Cilt Yatıştırıcı Serum'un benim cildime etkileri nasıl oldu ? Memnun kaldım mı?

İlk aldığım zaman uzun süre sabah-akşam tüm cildim için 3-4 damla kulladım.
Cildimde ki o aktif hassas dönemin geçişini hızlandırıp vaat ettiği gibi cildimi yatıştırdı ve sakinleştirdi. Ayrıca oluşması muhtemel hassasiyetlere karşı da güzel bir biçimde korumayı başardı.
Yoğun kızarıklıklarımı geçirdi hatta gün içerisinde kızarmasını dahi azalttı. 
Daha sonra günde bir kere kullanmaya başladım. Bu şekilde kullandığımda ise cildmde gün içerisinde ki kızarıklıkların  arttığını ve yanaklarımda ki hafif hafif yanmalar hissetmeye başladım. 
Etkili sonuç alabilmek için günde 2 kez kullanmanın daha doğru bir hareket olduğuna karar verdim.

Cildimde sivilcelenmeye ve akneye sebep olmadı. Üstelik cildimi çok güzel de nemlendirdi. Ekstra bir ürün kullanma ihtiyacı hissetmedim.

Serumun içeriği  temiz . Benim aklıma takılan ve acaba diye soru işareti düşüren  parfüm ve alkol  olmuştu ama son sıralarda  oldukları için çok üstünde durmadım
Ben serumu 1,5 aydır kullanıyorum ve yarısına yaklaştım.Düzenli kullanımda 3-3.5 ayda bitebilecek bir ürün. Fiyatı 65-75 lira arasında değişiyor. 
Dr.Scheller ürünlerine online dermokozmetik satan sitelerden rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

3 yorum:

  1. bu yağ elimdeki kiehls ve cyrene yağlarım bittikten sonra denemek için aklımdaydı zaten senin de yorumunu okumam iyi oldu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığım hassas kızaran cildin varsa tavsiye ederim. Diğerlerinden farklı olarak bu yağ gibi değil süt gibi kıvamı :)

      Sil
    2. hangi dermatolog ile konuşsam cildimi aynen böyle tarif ediyor ürün çok ilgimi çekti kesinlikle deneyeceğim canım teşekkürler :-))

      Sil