9 Ocak 2016 Cumartesi

2015 Favoriler





Merhaba ,
Gecikmiş bir favoriler yazısı ile karşınızdayım . 2015 yılında sık sık kullandığım ve favoriler kategorisine girmeye hak kazanan ürünlerle karşınızdayım.

Palet kullanmayı çok seviyorum , bu sebeple de sık sık far paleti alıyorum. Favoriler listemi oluştururken benim için en zor olanı şüphesiz ki palet seçimleri oldu. 




Front Cover Far Paleti : Turuncumsu , somonumsu renk olan Tempura ile en üst solda ki Cameo renklerini sık sık kullandım. Turuncu geçişli makyajları çok sevdiğimi farkettim.
Makeup Revolution -  I Love Makeup - Naked Chocolate palet : Bu paletin renklerine , farların yapısına bayılıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim.
Wet'n Wild - Comfort Zone : Mac Club far'a dupe gösterilen en alt sağdaki renk sebebi ile elim sık sık bu palete de gitti.




The Balm - California : Paletteki mat crease-brow renginin dibini görüp büyükçe de bir oyuk açtım. Far olarak değil kaşlarımı doldurmak için kullandım.
Benefit Fake Up Kapatıcı: Nemlendirici etkisi ile bayıldığım bir ürün. 
Maybelline Master Precise Eyeliner : Esnek , ince keçe ucu ile favorim oldu.
The Balm Put a Lid On It Far Bazı :  Beğendiğim, severek kullandığım uygun fiyatlı baz. Yeni arayışlara girdim. Öneriniz varsa bekliyorum.
Yves Rocher Volume Elixir Maskara : Geç tanışsam da etkisini çok beğendiğim bir maskara oldu.  Yazısını yazacağım.
Mac Brow Set - Beguile : Çok uzun süredir kullanıyorum ve çok memnunum. Farklı markalar alsam da hiç biri onun yerini tutmuyor.
Maybelline - Barely Branded : Rengine bayıldığım krem far. Dibini dahi gördüm. Maybelline krem farların tüm renklerini ülkemize getirse ne hoş olur .
Flormar Colorliner - Feel by the Moon : İnanılmaz güzellikte saks mavisi bir eyeliner. Yazısını yazacağım. Bulursanız mutlaka almanızı öneririm.
Sephora Waterproof Kalem : Başka renklerine mutlaka ama mutlaka bakacağım .




Nars Light Reflecting Sabitleyici Pudra : Kapatıcımı sabitlemek  için kullandığım bu pudrayı beğeniyorum. Minik bir çukur açtım ama daha dibini göremedim.
RT Deluxe crease ve Base Shadow Fırçaları : Çok garip bir biçimde ben ikisini farklı işlevlerle kullanıyorum.
Elf Small Tapered Fırça :Kapatıcımı sabitlemek için kullanıyorum. Çok memnunum.
Elf Karıştırma Fırçası : Fırçalarım arasındaki baştacım . Kılları yumuşak ve karıştırma işlevini çok güzel yerine getiriyor. 
Eklips Shading Fırça: Uygun fiyatı ile denenebilir fırçaların başında.
Rival de Loop Eyeliner fırçası : Bu fırçayı çok uzun süre önce alıp hiç kullanmadan kenara koymuşum. Açıp kullanınca bunca süre hata yaptığımı anladım. 
Studio Basic Çift Taraflı Fırça : Kesik uçlu tarafını kaşlarım için kullanıyorum .

10 yorum:

  1. Nars light reflecting setting powder benimde favorilerimden, benefit fake up da denemek istediğim ürünlerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğun kapatıcılığa ihtiyacınız yoksa beğenebileceğiniz bir ürün ama mutlaka sabitlemeniz gerekiyor :)

      Sil
  2. Chocolate palete ve elf tapered fırçaya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Büyük palete bayıldım, o farların güzellikleri ne öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük palet çok işlevsel ama o kadar büyük ki yanında taşımaya müsait değil:)

      Sil
  4. California palet ve saks mavisi colorliner benim de favorilerimden.Naked chocolate palet harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  5. bu paleti nereden alabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangipaletten bahsettiğinizi anlamadım ama, kahve tonlarında olan paleti dupdurushop'tan alabilirsiniz. Büyük Front Cover paleti sephora'dan almıştım ama artık yok bildiğim kadarıyla:)

      Sil