12 Ocak 2016 Salı

Catrice Kaş Maskarası



Merhaba ,

Kaşları sorunlu biri olarak renkli kaş maskaraları benim vazgeçilmez ürünlerimin başında geliyor. Daha öncede bahsettiğim gibi tüm ürünleri deneyip en iyiyi bulmaya çalışıyorum. 
Catrice tüm makyaj severlerin ülkemize gelmesini istediği markalardan biriydi. Rossmann sayesinde 2015 'in son aylarında Catrice ile buluşmuş olduk. Ben de ilk ürün tercihimi kaş maskarasından yana yaptım.


Başta da belirttiğim gibi sorunlu kaşlara sahibim ama kaş maskaralarındaan beklentim saç ve kaş rengimi eşitlemesi, kaşlarımı sabit tutması oluyor. Geri kalanını kaş farlarına ve kalemlerine bırakıyorum.


Catrice Kaş Maskarasının fırçası minik değil hatta oldukça büyük diyebilirim. Ben Mac Brow Set'in büyüklüğüne alıştığım için bu fırça ile uygulamak bana zor gelmedi , dışarıya taşırma gibi bir sorun yaşamadım. 

Kaşları boyama konusunda başarılı ama renginin koyu olması benim saç ve kaş rengimi eşitleme beklentimi karşılamadı.Yine de kaş farı ile o sorunu da çözdüğüm için bu açıdan da ihtiyacım kalmadı son zamanlarda. Kaşlarımı sabitleme ve çok minik boşlukları doldurma konusunda başarılı buldum. 
Fiyatı ile kıyasladığımda başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Fiyatı 13.25 lira. 
Catrice ürünlerini Rossmann'lardan alabilirsiniz.

Sizin bana önerdiğiniz ve mutlaka al dediğiniz ürünleri var mı?

5 yorum:

  1. Giordani Gold'un kaş maskarası da güzeldi, tavsiye ederim. Renkte sanki kahve ama kızıllık var gibi geldi?
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giordani Gold'u hemen not ediyorum İlkecim.
      Aaa kızıllık yok aslında , böyle yoğun sürüldüğü için öyle durmuş olabilir gibi geldi :))

      Sil
  2. elimde 4 tane kaş maskarası var diye bunu almadım şimdi de bulamıyorum :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stoklar geç yenileniyor ssanırım ablacım. Ben de kirpik besleyici serumu hiç bulamadım :)

      Sil
  3. merhabalar bende blog açtım bloguma girip takip eder ve hakkında yorum bırakırsan çok sevinirim. Yorumların benim için çok önemli http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil