17 Şubat 2016 Çarşamba

Perricone MD Blue Plasma Cleansing Treatment



Sağlıklı bir cilt için temizliğin ne denli önemli olduğu konusunda hepimiz hemfikirizdir sanıyorum.
Ben de cilt temizliğimde severek kullandığım Perricone MD Blue Plasma ailesine ait Cleansing Treatment ile sizleri tanıştırmak istiyorum. 

Blue Plasma Cleansing Treatment ; kir ve makyaj kalıntılarını giderir , yaşlanmayı yavaşlatır , cilt yüzeyinde ışıltılı ve pürüzsüz bir görünüm bırakır , gözenekleri temizler .Hassas ciltler için uygundur ve durulama gerekirmez.

Cildim hassas olmasına rağmen herhangi bir iritasyona , hassasiyete sebep olmadığını ilk başta belirtmem gerekir. Cilt temizleme konusunda ise gerçekten çok başarılı. Ben özellikle ten makyajı yaptığım günlerde cildimde ki makyajı misel su ile çıkarıp ardından mutlaka bir temizleyici ile yıkamayı tercih ediyordum. Blue Plasma Cleansing Treatment ile tanışınca ne yazık ki misel suların cildimi yeterince temizlemediğini farkettim. Misel su ile 2 kez dahi yüzümü temizlesem Blue Plasma ile üstünden geçtiğimde pamuğa mutlaka makyaj artığı geldiğini gördüm. Durulama gerektirmemesine rağmen ben cildimi haşır haşır yıkamayı seven grupta olduğım için ardından mutlaka yıkama ihtyacı duydum.

Temizleyicinin yapısı su gibi değil daha kıvamlı , çok az miktarı bile cildi temizlemek için yetiyor. Yoğun alkol kokusu barındırsa da uygulama esnasında rahatsız etmiyor.

Blue Plasma Cleansing Treatment'ın fiyatı 180 lira. Online sitelerden çok daha uyguna alabilirsiniz.

*Ürün Perricone Md Türkiye tarafından gönderilmiştir. Görüşlerim objektiftir. 

8 yorum:

  1. bunu denemeyi istiyorum kesinlikle çok da pahalı ama bakalım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı cep yakıyor ablacım haklısın ama diğer temizleyicilerden gerçekten farklı..

      Sil
  2. Güzel bir ürüne benziyor.Fiyat olarak biraz daha makul olsaymış keşke :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Gözde'cim, göz makyajı da temizlenebiliyor mu bu ürünle? Ben de mutlaka yıkadığım için yüzümü artık hindistan cevizi yağı ve misel su ikilisini kullanıyorum ama daha pratik ve etkili bir ürüne de hayır demem :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım göz çevresi ile ilgli hiç uyarı yok ama uygun olduğunu sanmıyorum. Yapısı gereği çok yabailir ve tahriş edebilir :)

      Sil