5 Şubat 2016 Cuma

Yves Rocher Volume Elixir Maskara



Merhaba ,

Bir süredir kullandığım hatta bitirmeye de oldukça yakın olduğum Yves Rocher markasına ait Volume Elixir Maskarası ile ilgili görüşlerimi paylaşmak istiyorum.

Bu maskara Serap Tan'ın düzenlemiş olduğu #kişiselimajınlafarkyarat etkinliğinde hediye edilmişti. O zamana dek markanın renkli kozmetik ürünleri ile hiç tanışmamıştım . 


"İçeriğindeki Hibiscus Peptitleri, kirpiklerinizi ayırır ve güçlendirir.

Koni şeklindeki çift etkili fırçası kusursuz bir uygulama sağlar ve en ufak kirpiklere bile ulaşır.
Yeni likit krem yapısı kirpikleri ağırlaştırmadan dolgunlaştırır ve tüm gün kalıcılığını korur.

İçeriğindeki Akasya Reçinesi kirpiklerinizi onarır ve güçlendirir. Bamya Çekirdeği pürüzsüz bir görünüm kazandırır. Kandelila Balmumu ve Organik Papatya suyu kirpiklerinizi besler ve yumuşatır. "



Maskaranın ambalajı oldukça güzel ve kaliteli duruyor. Konik şeklini anımsatan kıl bir fırçaya sahip. Ucunun ince oluşu göz içine yakın kısımlardaki kirpiklere ulaşmayı oldukça kolaylaştırıyor. Yapısı ilk açtığımda ıslak gibi hissettirse de 2-3 kullanım sonucunda iyice oturdu ve performansını etkin bir biçimde göstermeye başladı. 

Kıl fırçalı maskaralardan istediğim verimi alamadığım gerekçesiyle hep uzak durmuştum ama Yves Rocher bu düşüncemi yıkmayı başardı. 
Kirpiklerimi güzelce ayırıyor ve uzatıyor . Günlük kullanımda ki etkisini çok beğeniyorum. 
Gün içerisinde kesinlikle akmıyor , dağılmıyor.Çift fazlı temizleyicilerle ile oldukça kolay temizleniyor. 

Bu maskaranın üzerinden Gosh'un burada yazdığım maskarası ile geçtiğimde ise ortaya çıkan sonuca bayılıyorum.

Yves Rocher Volume Elixir Maskaranın fiyatı : 52.9 lira. İndirimlerle çok daha uyguna almanız mümkün. 

8 yorum:

  1. Tam sevdiğim kirpik görüntüsü, uzun ve tek tek ayrılmış 👌🏻👌🏻👌🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kirpiklerde aynı görüntüden hoşlanıyoruz demek ki:)

      Sil
  2. güzel maskaradır ben de severim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendim hatta mavisini alsam mı diye düşüncelere girdim:

      Sil
  3. Bu maskaraya ben de bayıldım hemen her gün bunu kullanıyorum :) Hatta ilk indirimde yedekledim bile :)

    YanıtlaSil
  4. Bu rimeli hiç gördüğümü hatırlamıyorum, Volume Elixir adını okuyunca hemen yazını okumak istedim. Sanki çok "volume" yok gibi ama günlük kullanım için hoş duruyor. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım. Günlük kullanım için bana da yeterli geliyor. Kirpiklerimi örümcek bacağına dönüştürmemesini ayrı seviyorum:)

      Sil