2 Şubat 2016 Salı

Yves Rocher Far Bazı



Merhaba ,

Çizgilere dolmayan , uçmayan ve saatlerce dayanarak gün içerisinde bizi zor durumda bırakmayan farın sırrı çoğu zaman far bazlarında yatıyor. İşte bu yüzden ben de far bazını çekmecemden eksik etmiyorum. 

Yves Rocher'in far bazını ilk gördüğümden beri merak ediyordum.. Geçtiğimiz aylarda güzel bir kampanyada denk gelince düşünmeden aldım. 

"  Farın ve kalemin daha uzun dayanmasını sağlar ve farın rengini daha canlı gösterir.

Tek başına kullanıldığında, göz kapağının eşit ve pürüzsüz görünmesini sağlar. 


Göz makyajı yapılmadan önce, tüm göz kapağına uygulanması önerilir. 

...Ve dahası: İçerdiği Kamelya Yağı göz kapaklarını pürüzsüzleştirir, ince çizgileri yok eder."


Her far bazı gibi farın ve kalemin uzun süre dayanmasını ve renklerin daha canlı gözükmesini vaat ediyor. 

Tüp içerisinde olması artı bir özellik , bazın hava almasını engelliyor . Tüpün ucunun ince olması da istediğiniz miktarda ürün almanıza olanak sağlıyor.

Bazın rengi tüpten sıktığınızda koyu krem olsa da yaymaya başladığınızda şeffaflaşıyor . Göz kapaklarınızda ki çok hafif renk eşitsizliklerini gizleyebilir fakat damarları gizleyebileceğini sanmıyorum. Sürüldüğü anda nemlendirip gerçekten pürüzsüz bir his bırakıyor . Yapısı ise oldukça garip , tüpten çıktığında kremsi olan yapısı sürüldükçe silikonumsu bir his bırakıyor. 
Sol : bazsız Sağ: bazlı

Farların rengini daha canlı ve net gösterme vaadini başarıyla yerine getirse de kalıcılık konusunda ne yazık ki beklediğim performansı sergileyemedi. Özenerek yaptığım makyajın birkaç saat sonra çizgilere dolmasını üzülerek izledim her defasında. 

Bitmesi için makyaj yapmak istemediğim günlerde ten rengi farların altına uygulamayı düşünüyorum ama bittiğinde yeniden almayacağım.

Yves Rocher Far Bazı 7 ml mini bir tüpte satılıyor ve indirimsiz fiyatı 22.9 lira.

Sizin far bazı önerilerinizi merakla bekliyorum. :)

8 yorum:

  1. benim sevdiğim tarz bir baz olabilir bu bir deneyeyim bakayım mağazada dokusuna hiç bakmadım daha çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım yapısı güzel olsa da etkisi ne yazık ki başarılı değil :(

      Sil
  2. Aynen ben de hiç sevmedim bu bazı, sıfır etki... ben de indirimde almıştım, gerçek fiyatını versem çok üzülürdüm. Uygun fiyatlı baz önerim the Balm olabilir; ama onun da geç sabitlenmesi beni öldürüyor. Catrice'i de beğeniyorlar diye okudum. Ben genelde Urban Decay'den şaşmıyorum, macera aramıyorum diyeyim :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm'ı kullanıyordum ama bitt :( Çabuk sabitlenmemesinden ben de memnun kalmadım. İndirimde Sephora aldım etkisi filan güzel ama tüpü çok dandik. Ayy aklımda UD vardı şımarıklık yapsam diyorum:)

      Sil
  3. Bal böceği selam :)) Ben de the balmın far bazını seviyorum ama kuru göz kapaklarım olduğu için başkalarında etkisi nedir bilmem. Son zamanlarda renkli far bazı arayışımdan dolayı ikinci fotograf dikkatimi çekmişti. Sanırım yakın zaman da mac pot painterly alacağım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mac Paint Pot'ları far bazı olarak nasıl kullanıyorlar ben anlamış değilim. Yapısı bana çok kalın geliyor paint potların bu sebeple üstüne far sürdüğümde ağırlık hissediyorum. Eğer almadıysan kesinlikle Urban Decay öneririm:)

      Sil
  4. Maybelline creamy mattes serisinden verme de nude u şiddetle tavsiye ederim göz kapakları kuru olmayanlar için fırın hem tutuculugunu hem renk vermesini arttıran,rengi esitleyen ve damarlı görünümü yok eden çok güzel bir alternatif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriniz için çok teşekkürler . Creme de nude'u ben de kullanıyorum ama Antalya gibi oldukça sıcak bir şehirde pek etkisi yok , en azından bende etkili olmadı. Bu yüzden kesinlikle öneririm diyemem takipcilerime.

      Sil