11 Mayıs 2016 Çarşamba

Karışık Alışveriş ( Lilakutu, Gratis , Olive Farm)



İndirim alışverişleri yazımda bir alışverişimin daha olduğundan ve uzun süre alışveriş yapmayacağımdan bahsetmiştim.
Son zamanlarda gerçekten abarttım ve evde ki stokları eritmek ihtiyaç dışı ürün almamak istiyorum. 
Sanırım lise yöntemine dönmek en mantıklısı olacak benim açımdan.

Öncelikle Lilakutu'dan küçük ama beni mutlu eden bir alışveriş yaptım. Mia Organicals'ın göz kremi çok övülüyordu. Ben de indirimde bu küçük seti görünce kaçırmak istemedim.
Göz kremi 7 ml ve hakkında fikir sahibi olmak hatta uzun süre kullanmak için de uygun. Yanındakiler de bonus oldu.
Minik setin fiyatı 39 .90lira.

Innova'nın bu köpüğünü seneler önce beğenerek kullanıyordum. Gratis'de gezerken bu ikiliye denk geldim . Maskenin de iyi olduğunu okumustum. Fiyatının 14 küsür lira olduğunu öğrenince aldım.
İçinde ki maske daha önceden oynanmış sanırım çünkü yapışık değildi pakete ve bildiğim kadarıyla içinden 5 paket çıkması gerekiyordu ama 4 paket çıktı.

Shemall Avm'de Olive Farm diye çok güzel bir mağaza var. Mağazada doğal zeytinyağların yanı sıra zeytinyağlı sabunlar, cilt bakım, saç bakım ürünleri de satılıyor. Almayı düşündüğüm birkaç ürün var ama stokların erimesi gerek. Neyse mağazanın bir kısmı Eyüp Sabri Tuncer ürünleri ile dolu. Ben de çok merak ettiğim kolonyalarına baktım ve Japon Kiraz Çiçeği'ni aldım. Aklımda Yağmur Ormanları kaldı sanırım onu da alacağım çünkü kokusu enfesti.
Kolonya 8 liraydı.

12 yorum:

  1. Mia Organical göz kremini ben de çok seviyorum. Eyüp Sabri Tuncer kolonyaları da merak ettim, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mia kremden ben de çok memnun kaldım ablacım. EST kolonyaları tavsiye ederim çok güzel kokuyorlar :)

      Sil
  2. Mia Organicals ürünlerini henüz kullanamadım ben, merak ettiğim ürünleri var bunlarda çok güzel seçimler olmuş, güzel günlerde kullan dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım ürünlerini:)

    YanıtlaSil
  4. Gratise götürsen bence değiştirirler canım hiç hoş değil ama çoğu ürünleri ellenmiş kullanılmış oluyor.Güle güle kullan aldıklarını:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ay hiç düşünmedim fişi de atmıştım. Büyük olasılıkla kurcalamışlar :(

      Sil
  5. ahh o japon kiraz çiçeği kolonya neymiş öyle bayıldım hemen arayıp bulmak istiyorum güle güle kullan canım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım bunu bir de yağmur ormanlarını öneririm. Sitesinde de var :))

      Sil
  6. Japon kiraz çiçeği kokusu genellikle her markada bonus oluyor.Hiç kötü kokanına rastlamadım henüz.Kokusu sana mutluluk getirsin tatlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir dilek ablacım. Çok teşekkür ederim <3

      Sil