10 Mayıs 2016 Salı

Anneler Gunu İndirimlerinden Neler Aldım?



Son zamanlarda blogum adeta alışveriş bloguna döndü biliyorum. Bu yazı dısında bahsetmek istediğim karışık bir alışverişim daha var sonra umarım ki uzun süre alışveriş yapmayacağım.
Aslında aylardır çok güzel gidiyordum sadece ihtiyaçlarımı alarak ama geçen ay ipin ucunu azıcık kaçırınca bu ay da tutamadım.

İndirimler ile uzun süredir beklediğim ürünleri de bulunca " amaan al gitsin" moduna geçtim. (kocaman alkış)


Alışverişlerimi birkaç ayrı mağazadan ve farklı günlerde yaptım.
Sebamed Balsam Deodorant 'ı ve uzun süredir istediğim RT Settin Brush'ı Cosmetica'dan aldım.
Sebamed 10.60 liraydı , RT fırça 13 küsür liraydı.

Maybelline mat farlar ülkemize bomba gibi bir giriş yaptı. Ben geçen pazar indirimler başlamadan Creme de nude rengini indirimler başladığında bulamama riskine karşı almıştım. Yapısını beğenince Creamy Beige rengini de almak istedim ve Gratis'den aldım. Farların ikisi de Gratis'den.
İndirimsiz fiyatı 19.90 lira, indirimli fiyatı 12 lira civarındaydı.

Başak Abla'da Rimmel London'ın Magnif'eyes duo kalem farlarını görmüş ve o zaman da çok beğenmiştim. Tesaduf eseri Watsons'da karşıma çıkınca almamazlık edemedim. 9 küsür liraya aldım indirimle.

Aslında alışveirşimi bu kadarla tamamlamıştım ama bisiklet sürme bahanesi ile alışveriş merkezine gidince duş jeli almam gerektiğini hatırladım.
Gratis'de gezerken yeni koleksiyonun bu paletini görünce de merak ettim. Özellikle sağ ortadaki renk uzun suredir aradığım somonumsu turuncumsu renge benziyor diye aldım.WnW tüm renkli kozmetik ürünlerinde %40 indirim varken koleksiyon ürünlerinde olmayışı beni şaşırttı ama yine de aldım. 18 liraydı.
Duş jeli de 7.75 liraydı.

Uzun süredir indirimlere direnirken bu defa kendimi renkli kozmetik ürünlerine vermişim. 
Bu aydan itibaren yine ihtiyaç alışverişi düzenime döneceğim. 

20 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel güle güle kullan :)) Anneler günü indirimi çok güzel oldu hepimiz istediklerimizi alabildik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim. Sen de güzel günlerde kullan <3

      Sil
  2. canım güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  3. Aaa koleksiyon farlarında indirim yok muymuş Wet'n Wild'ın, şaşırdım bak... Rimmel kalem farı da güle güle kullan; umarım sen de seversin! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem farı çok kullanamadım ama aydınlık kısmına bayıldım.. Koleksiyonda olmaması beni şaşırttı Ben de çok öpüyorum:)

      Sil
  4. İyi günlerde kullan hepside çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullan canım hepsini :) Creamy Beige ve Wet n Wild yeni paleti buradaki Gratis'te yoktu şanslısın :) Tatto fara bayıldım yalnız <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farları bulunca ben de çok sevindim ne yalan söyleyeyim:))

      Sil
  6. Şu wet n wild yeni serisi bizim buralara gelmedi bir türlü.

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan hepsini^^
    Sebamed in deodorantı nasıl? Ter kokusunu önleyebiliyor muu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ter kokusunu önlemede başarılı ben memnunum kaldım ama yine de cyrstal essence olamadı benim için. Kokusunun fresh versiyonlu olan daha güzel olur diye düşünüyorum:)

      Sil