9 Mayıs 2016 Pazartesi

Bahar Çekilişi Kazananı



Merhaba,
Bahar Çekilişim 6 Mayıs Cuma günü sona ermişti ama ben bir türlü listeyi hazırlayamamıştım.
Bugün sizleri daha fazla bekletmemek adına listeyi kontrolleri yapmadan çekilişe katılım yapan herkesin adını listeye ekledim sadece paylasım yaptığını söyleyip link vermeyenleri ve adsız bir yorumu eklemedim.

Çekilişi random.org ile belirleyip çıkan sonuca göre kontrol yapmaya karar verdim. Böylece sizi daha fazla bekletmemiş olacaktım. Bundan sonra ki çekilişlerimde de bu yolu izleyeceğim sanırım.




Cekiliş listesi bu şekildeydi. Ek haklarla toplam 63 katılm oldu.



Random.org 63 kişi içerisinden 54. kişiyi seçti.Kazanan kişi "ceyda krhn " oldu.
2 gün içerisinde dönüş yapmazsa ne yazık ki çekilişi tekrarlayacağım:)
Instagram'da Uber Cosmetics ile devam eden çekilişimize katılmayı unutmayın. Bu ay sizler için başka sürprizlerim de olacak takipte kalın:)

2 yorum:

  1. Kızımın doğum günü şans getirdi ☺️🙏🏻 Çok mutlu oldum :) O palett gözüm kalmıştı nasıl istediysem artık ☺️ Çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  2. Kazananı bende tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil