6 Mayıs 2016 Cuma

#guclukadinlarguzelhayatlar Blogger Buluşması Sponsorları - 2



#guclukadinlarguzelhayatlar etkinliğimizde o kadar çok destekçimiz vardı ki yazmak baya uzun sürecek gibi gozukuyor. 
Gamze Hanım taa Ankaralardan geldi etkinliğimize . Bizlere Revox'un meşhur At Kuyruğu Şampuanını getirdi. Bu arada size minik bir sır vereyim Revox'un cilt bakım kremi de yoldaymış .

Kertil Çam bizlere enfes kokulu kolonyalar hediye etti. Ben nergis kokusuna bayılırım. Şansıma nergsili olan düştü. 
@Lipbubbly ise meşhur mat dudak dolgunlaştırıcı rujlarından göndermiş. Deneyip yorumlarımı paylaşacağım.

Farmasi benim ilk defa tanıştığım markalardan. Ürünlerini sıkça görüyor merak ediyordum fakat deneme sansım olmamıştı. Nemlendirici maske ve dipliner ı deneyip yorumlarımı paylaşacağım.
XP Studio Fan fırçasını görünce çok şaşırdım. Çok daha minik olur fan fırçaları diye düşünmüştüm. Bir kere denedim ve performansını beğendim. Detayları sizlerle paylacağım.
Ojelik ise tırnak stickerlarına bayıldım. En kısa zamanda deneyeceğim.
Natura Keratin yine merak ettiğim markalardan biriydi. Saçlarımda ki etkisini çok merak ediyorum. 
Kahve sever biri olarak Starbucks'ı destekçilerimiz arasında görmek beni çok mutlu etti. Bu paket kahveler benim en çok tükettiklerimden. Kupa ise şahane değil mi?

@golecha_hint_kinasi yazın bol bol kullanacaklarımdan. Ooo ne güzel şekiller yaparım ki :))
@kokulutas_butik_guldmrhnyksl 'in sayfasını mutlaka ziyaret etmelisiniz. Bence bu bir yetenek. 


Harika hediyeleri ile destek olan tüm firmalara teşekkür ederim. Merak ettiğim ve denemek istediğim markalarla tanışmış olmak beni çok  mutlu etti. 

5 yorum:

  1. güle güle kullan canım hepsini o hint kınasını çok merak ettim yalnız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım. En kısa zamanda deneyeceğim. Ben de çok merak edyorum:)

      Sil
  2. Kertil Çam Kolonyalarını ben de çok seviyorum. Ojelik stickerlar bende var ama deneyemedim henüz... Farmasi'nin salatalıklı nemlendirici maskesini 3-4 sefer kullandım; yani bende pek bir şey fark etmedi desem yalan olmaz. Sürdüğümdeki serinlik hissini sevdiğimden kullanmaya devam ediyorum :) Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farmasi'yi ben de bir kez denedim ama pek bir şey anlamadım. Ojelik stickerlar çok şahane :))
      Teşekkür ederim ablacım:)

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan tatlım

    YanıtlaSil