5 Mayıs 2016 Perşembe

Portakalrengi.com 'dan Kampanyalar




Dermokozmetik alışverişlerimi internetten yapmayı tercih ediyorum. Bunun başlıca iki sebebi var. İlki ev konforunda rahatca alışverişimi tamamlıyor olmak , ikincisi de online sitelerdeki kampanyaları takip ederek istediğim ürünleri daha uyguna alarak bütçemden tasarruf etmek oluyor. 

Bugün de size bütçenizden tasarruf yapmanız için harika indirim haberlerim var. Portakalrengi.com bünyesinde bir çok dermokozmetik markayı barındıran bir site. Şu sıralarsa inanılmaz güzel kampanyaları var. 

Sevdiğim markalardan biri olan Lierac'da %30 indirim var. Üstelik setler ve kofrelerde de dahil tüm Lierac ürünlerine Portakalrengi.com'dan %30 indirimle ulaşabilirsiniz.

İndirimli ürünler Lierac ile de sınırlı değil. 

Geniş ürün yelpazesine sahip Ducray markasında da 3 al 2 öde kampanyası var. Bu kampanya ile saçlarınız , cildiniz ve vucudunuz  için bir set oluşturup çok daha uyguna alabilirsiniz. 

" E sadece bu kadar mı Balböceği?" diye sorabilirsiniz. Tabi ki hayir . Ayni zamanda Avene , Phyto , Darphin gibi markalarda da 3 al 2 ode kampanyasi var  . Portakalrengi.com 'u ziyaret ederek tüm kampanyaları görebilirsiniz.


Portakalrengi.com kampanyalarını daha yakından takip etmek isterseniz sosyal medya hesaplarını da takip etmenizi öneririm.

17 yorum:

  1. Kampanyalar harika. Tam bana göre...

    YanıtlaSil
  2. Bu kampanyalar bir harika. Tam bana göre...

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler kampanyalar hakkında bilgilendirdiğiniz için. ilk fırsatta ben de bakacağım

    YanıtlaSil
  4. Ürünler kaliteli. Sevdim.

    YanıtlaSil
  5. Ducray'dan alacağım ürünleri seçtim bile. Kardeşimle 6 alıp 4 ödemeyi düşünüyoruz :))

    YanıtlaSil
  6. iyiymiş portakalrengi yaa. bir sürü kampanya var . Çabucak tükenmiyordur inşallah kampanyalı ürünler.

    YanıtlaSil
  7. Dermokozmetik alışverişleri için portakalrengi.com sitesini sayende keşfettim ve... bayıldım.
    Ben eczanelerden alıyordum ancak bu aralar onların kampanyaları yok. :( Bir süredir eczanelerde fiyat sorduğum tüm ürünleri, hem yüzde 30 indirimli olarak portakalrengi.com'da bulmak bir HARİKA..
    Hemen takibe aldım... Teşekkürler Balböceği... Sen de HARİKAsın...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir yazı olmuş. Devamını diliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Ürünler bol, fiyatlar da uygun bayıldım...

    YanıtlaSil
  10. Kampanyalar süpeeeer. Hangisini alsam?

    YanıtlaSil
  11. Ducray ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası mı? Gerçekten harika. Tükenmeden almalıyım!

    YanıtlaSil
  12. Ya bu indirimler harika harika harika! Tükenmeden hemen almak lazım..

    YanıtlaSil
  13. BİTKİSEL VE DOĞAL ÇOK GÜZEL ÜRÜNLERİN OLDUĞU YERDE HEDİYE ÇEKİMNİ ALDIM ÇOK GÜZEL ÇOK MUTLU OLDUM TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  14. Ducrayda 3 al 2 öde mi!!! Bayıldıııııııım :)

    YanıtlaSil
  15. Ducrayda 3 al 2 öde mi? BAYILDIIIIM :)

    YanıtlaSil
  16. Siteyi inceledim.Gerçekten çok fazla indirim ve kampanya var.Birçok marka var içinde içeriklerinin çoğu doğal.Olumlu sonuç alan çok fazla insan var.Bilgilendirme için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. Siteye kaydoldum,hediye çekleri gönderdiler gerçekten çok sevindim.Bİraz daha indirimli almak için dükkan dükkan gezmektense internetten almak çok mantıklı. Portakalrengi.com da hem birçok marka buldum hem de bir sürü indirim ve kampanya çok teşekkürler gerçekten.

    YanıtlaSil