6 Haziran 2016 Pazartesi

Cosmed Ultrasense Soothing S.O.S Cream Gel



Sık sık cildimin matlığından yakınsam da aslında en büyük sorunu aşırı hassas olması. Hassasiyeti nedeniyle ürün seçimi benim için oldukça zor. 
Cosmed'in Yatıştırıcı S.O.S Krem Jel'i uzun süredir kullanıyorum hatta makyaj çantamdan da çekmecemden de ayırmıyorum.
Görüşlerimi sizlerle paylaşmanın zamanı geldi

Öncelikle vaatlerine bakalım .
Cosmed S.O.S Krem Jel'in adından da anlaşılacağı üzere krem-jel arasında hafif bir yapısı var. Sürüldüğü anda hemen emiliyor ve cildi rahatlatıyor. Ben özellikle makyaj çantamda taşıyorum. Kapalı ortamlarda çok kaldığım zamanlarda veya soğuktan cildim rahatsız olduğu zamanlarda hemen kızarıyor ve alev alev yanmaya başlıyor.İşte o anlarda Cosmed S.O.S krem jel'i hemencik yanaklarıma uyguluyorum. Sürer sürmez anında ferahlatıyor ve cildime serinlik katıp o rahatsız edici hissi uzaklastırıyor. Kendi cildim adına çok yoğun nem sağladığını söyleyemem ama benim bu kremden yoğun nem vermesi gibi bir beklentim olmadı. 

Eğer hassas cilde sahipseniz ve cildinizi anında yatıştıracak bir ürün arayışındaysanız Cosmed S.O.S Krem Jeli öneririm. Özellikle kuru-karma , normal ciltlerin memnun kalacağı bir krem olduğunu belirtmeliyim. Hafif yapısına karşın yağlı ciltlere ağır gelebilir.
Kremin indirimsiz fiyatı 69 lira. Online sitelerde çok daha uyguna bulabilirsiniz. 
Eğer almayı düşünürseniz şu an bu kremin içerisinde bulunduğu harika bir güneş seti var. 
İçerisinde Hassas Ciltlere yönelik Mineral filtreli güneş koruyucu 50ml ,
S.O.S krem jel 30 ml 
ve 
Hassas ciltler için 20 ml CC krem bulunuyor. 
Fiyatı 60 lira civarında. 

12 yorum:

  1. Severek kullanmıştım bir ara :)

    YanıtlaSil
  2. henüz deneme fırsatım olmadı güneş yanışına falan iyi gelir mi acaba yanımda olsun tatilde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ablacım yatıştırıcı etkisi ile ben iyi geleceğini düşünüyorum.

      Sil
  3. Benim en büyük sıkıntım cildimin mat olmaması :/ Cosmed başarılı ürünleri bulunan bir marka o yüzden iyi olduğuna kuşkum yok.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok ilginç geldi bu ürün bana... aslında makyaj altına koruma amaçlı da sürülebilir değil mi? Aklımda olsun, teşekkürler Gözde'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım makyaj altına ve güneş kremi altına da oldukça başarılı. Tavsiye edebilirim:)

      Sil
  5. Hassas cilt gerçekten zor oluyor bende her ürünü kullanamıyorum bazen cildimi kızartabiliyorlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer hassasiyetten şiakeytçiyseniz tavsiye ederim:)

      Sil
  6. Bir numaralı yardımcım bende çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  7. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil