8 Haziran 2016 Çarşamba

Seyahat Makyaj Çantamda Neler Var?



Bu hafta 5 günlüğüne İstanbul'a gelme kararı aldık. Ben de yanımda getirdiğim ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.

Çok fazla ürün almamaya çalışsam da başarısızlığımla yüzleştiğimi belirtmem gerek.
Bugün renkli kozmetikten başlayalım.Yarın da bakım ürünleri ile ilgili bir yazı hazırlamayı düşünüyorum.

Makeup Revolution I love My Brows palet. Bu palette hem kaş ürünleri hem de farlar olduğu için benimle gelmesini uygun buldum.

E.l.f Far Bazı : Baz olarak E.l.f'i getirmiş olsam da sanırım dönmeden UD Primer Potion alacağım.

Maybelline Color Tattoo: Creme de Nude pratikliği ile yanımda olmasını istedim.

E.l.f Concealer : Hafif yapısı ile beğendiğim kapatıclardan. Baya azaldı o yüzden benle geldi.

Rimmel London Jel Eyeliner - Maybelline Master Precise Eyeliner : 2 tane liner getirmemin sebebi pratik olma düşüncesiydi.

E.l.f Maskara bazı - Maybelline Rocket Maskara: Bu ikili de göz makyajımı yaparken tamamlasın.

Salon Perfect Kas Pomadı : En üstte bahsettiğim MR paletin kaş ürünlerini henüz denemedim. Korkutuğum için baş tacım Salon Perfect makyaj çantamda yerini aldı.

Nars Transparan Pudra: Kapatıcımı sabitlemek için olmazsa olmazlardan.

Gosh Kapatıcı Bazı : Bunu neden aldm bilmiyorum ama sanırım kapatıcı sürmek istemediğim zamanlarda güneş kremimin altına uygulayabilirim.

E.l.f  Stick Aydınlatıcı: bu aydınlatıcıyı çok sevdiğim için hiç düşünmeden aldım. Kullanımı da pratik. Daha ne olsun.

Essence Kaş Maskarası : Bu makyaj çantamda kalmış. Yoksa SP varken çok kullanabileceğim bir ürün değil.

Rimmel London: Çift uçlu kalem far. Bunun açık rengni o kadar beğeniyorum ki almadan edemedim.

Makyaj ürünü olarak bu kadar aldım. Böyle yazınca çok gibi dursa da her kategoriden tek ürün aldığım için sanırım ekstra sayılmaz.
Bunlara ek olarak Salon Perfect Kaş pomadının fırçasını ve Eklips'in makyaj süngerini aldım.

6 yorum:

  1. Bence gayet iyi bir çanta olmuş Gözde'cim, çok seviyorum bu makyaj çantamda ne var yazılarını! Keyifli gezmeler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden bunu duyduğuma çok sevindim ablacım. Kısa bir tatildi döndüm biile :))

      Sil
  2. Cnm çok kararinda ürün almissin ben instagram da söylediğim gibi ne var ne yoksa yanımda goturdum:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm:) Ben de çok fazla ürün alıyordum ama Başak Abla'nın yazılarını okudukça tuttum kendimi sanırım)

      Sil
  3. Kararında almışsın sanki umarım götürdüklerini kullanabilmişsindir. Ben de tatile götürdüklerimi kullanmayarak bu konuda ki başarısızlığımla yüzleştim bugün :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de her çeşitten bir tane alıp, rahat edenlerdenim ^.^

    YanıtlaSil