19 Haziran 2016 Pazar

#guclukadınlarguzelhayatlar Etkinlik Sponsorları 3



Merhaba,

Uzun süre önce #guclukadinlarguzelhayatlar etkinliğimizin sponsorlarını yazmaya başlamış fakat daha sonra zamansızlıktan devam edememiştim. Gerçekten yoğun bir süreçteyim ay sonuna kadar böyle devam edecek ama sonra biraz daha rahatlayacağım.

HC Hair Care Complex daha önceden kullandığım ve memnun kaldığım bir ürün. Çok severek kullanacağım.


@ucanfilparfievi bizlere harika bir ortam hazırlamakla kalmamış aynı zamanda adımıza özel kitap ayraçları da hazırlamış. Şu sıralar elimde notlarla kitaplarla bitişik yaşıdığım için çok güzel bir hediye oldu :)


Cyrene bizlere değişik ürünlerden oluşan bir paket göndermişti. Benim şansıma çok severek kullandığım Temizleyici yağ düştü. Elimde ki az kaldı ama kışın kullanacağım sanırım. Cyrene temiz içerikli ve başarılı ürünlere sahip bir marka. Bakmanızı öneririm.


Dermokil bizlere mini mini ürünlerden oluşan bir paket gönderdi. Seyahatlerimde kurtarıcı olacaklar kesinlikle.


Özüm Kozmetik Baalea Argan Yağı ile etkinliğimize destek olan firmalardandı. Argan yağı saf değil , içerisinde silikon ve hatırlamadığım bir iki ürün daha barındırıyor. Ben bu sebeple saç serumu gibi saç uçarıma ve tırnaklarıma uygulamayı tercih ediyorum.



Butik10 Antalya'da bulunan ama instagram hesaplarından da sipariş verebileceğiniz harika ürünlere sahip bir butik. Benim şansıma beyaz bir tshirt düştü. 


Elite New York Touch Me 'nin maskarasını Sephora'nın bir maskarasına çok benzettim. En yakın zamanda deneyeceğim.

Etkinliğimize sponsor olan tüm firmalara ayrıca bizlere kapılarını açan yenilenen adı ile Cafe Kalp'e çok teşekkür ederim.

4 yorum: