10 Temmuz 2016 Pazar

Seyahat Cilt Bakım Çantamda Neler Var ?



Merhaba ,

Bayram sebebiyle 10 günlüğüne İstanbul'a gelmeye karar verdim. Yanımda ağırlık olmaması adına da cilt bakım ürünlerini sample ürünlerden seçtim. 


Hamilton Sensitive Güneş Kremi : yapısını beğendiğim için yanıma almak istedim.
Vichy Termal Su : Olmazsa olmazlardan termal sular. Ben de mini boyu sebebiyle Vichy sectim.
Bioderma Hydrabio Güneş Kremi : 5 ml mini boyu ile yanıma aldığım ürünlerden. 
Bioderma Sensibio h20 : makyaj temizlemek için aldım.
Mia Organical El Kremi : Ellerim çok kuru ve hassas . Bu sebeple mutlaka el kremi taşımam gerekiyor. Seyahat çantama değil direk kendi çantama aldım bu kremi.
Cyrene Cleansing Oil : Göz makyajımı temizlemede bu ürün büyük yardımcım.
Mia Organical Göz Kremi : Nemlendirmesini çok beğendiğim bir krem . 7 ml mini boyu bende ki.
Mia Organical Tonik ve Yüz  Temizleyici : Bu iki ürün 15 ml diyordu ama sadece akşamları kullanmama rağmen 1 hafta kullanmadan bitiverdiler. Nasıl 15 ml anlamadım . Hem temizleyicinin hem de toniğin yapısını beğendim. Neyse ki buraa ekstra temizleyicim vardı.
Cyrene Epidermal Matrix Serum : Ayy bu anlatılmaz yaşanır. 3 paket vardı. 2 si bitti . Nasıl güzel anlatamam. Tam boyunu almayı ciddi ciddi düşünmekteyim. Cyrene ürünleri kalp ben.


16 yorum:

  1. Bende seyahete çıkarken bu şekilde tercih ediyorum çanta da yer kaplamıyor :)) Mia Organical ürünlerini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. iyi tatiller canım cyrene serum hemen dikkatimi çekti bakacağım ona..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım. Cyrene seruma bayıldım. Yaş ile ilgli bilgi alıp almayı düşünüyorum ben:)

      Sil
  3. Mia organical ın ürünleri tam seyahatler için. Toniğini henüz deneyimleyemedim. Ama 15 ml 1 haftada bitmemeli 😳

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa 1 hafta yetmedi bile Siricim:(

      Sil
    2. 1 hafta bile olmadı benim de temizleyiciyi başladığım. Şimdi yüzümü yıkarken, fıslatamadım bile 😳 Hediye tester diye içi boştu herhalde. Sevdim mi sevmedim mi onu bile anlayamadım ki daha 😳

      Sil
  4. Gözde'cim ya, Miaorganical tonik benim de çabuk bitti ama çabuk derken, 1 ay sabah-akşam kullandım. Temizleyiciyi ise 1 haftalık tatilimde sabah-akşam 4-5 fıs kullanmama rağmen ancak yarılandı... acaba seninkilerin içinde mi az vardı? Cyrene Serum'u da merak ettim bak, ay aklımda olsun! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ablacım ben Cumartesi geldim İstanbul'a iki ürünü de cumartesi akşamı kullanmaya başladım ve sadece akşamları kullandım ama bir sonra ki cumartesiye ulaşamadan bittiler. Ben de senin gibi 4-5 fıs kullandım. Çok şaşırdım hatta bitmelerine . Sanırım benim aldığım ürünlerde bir sorun vardı . Cyrene serumun yapısı etkisi çok hoşuma gitti valla

      Sil
  5. Bende tatile giderken sample ürünleri yanıma aldım,hem valizde yer kaplaması hem yeni markalar denedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sample ürünler tatillerde kurtarıcı oluyor . Bir de çok beğenilenler çıkarsa baya keyifleniyorum :)

      Sil
  6. Merhaba... Cyrene temizleme yağını ilk fırsatta deneyeceğim. Makyajımı yağlarla çıkarmaya başladığımdan beri çok rahat ettim. :) Bayramda İstanbul çok güzel oluyor, biz de seneye bir yere gitmeyip İstanbul'u gezmeye karar verdik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul çok boş ve sakindi ama alışveriş merkezleri yine doluydu :( Yağlar makyaj çıkartmada çok başarılı Cyrene yağı önerebilirim , bir de saf hindistan cevizi yağı çok güzel temizliyor :)

      Sil
  7. Tatile koca koca şişeleri götüren biri olarak sample ürünleri almakla en iyisini yapmışsın diyorum :) İyi tatiller Balım :)

    YanıtlaSil
  8. Mia organical ürünlerini çok merak ediyorum, en kısa sürede deneyimleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  9. Cyrene markasından ben de toplu bir alışveriş yapmayı düşünüyorum, seruma bakacağım mutlaka :) İyi tatiller :)

    YanıtlaSil