30 Haziran 2016 Perşembe

İndirimlerden Neler Almalı?



Millet olarak yine zor bir dönemden geçiyoruz. Terörün hangi şekilde , nerede ve ne zaman karşımıza çıkacağımızı bilmiyoruz. Birbirimize daha çok kitlenip birlik olma zamanıyken sosyal medyada " bunu paylaşmışsın , ekran karartmamıssın v.s" birsürü eleştiri görüyorum. Herkesin acıyı yaşama , üzüntüsünü hissetme şekli farklı. Ne yazık ki sosyal medya da karanlık bir resim paylaşmakla ne olanların önüne geçebiliyoruz ne de o ailelerin hissettiklerine tercüme olabiliyoruz. 
Bir şekilde hayat devam ediyor bizim için hatta herkes için .Devam eden bu süreçte de birlik olmadan yapabileceğimiz bir şey yok.

Kısa bir iç döküşün ardından Bayram indirimlerine değinmek istiyorum. Bu güne dek indirimleri es geçtim çünkü almaya değer bir şey göremedim kendi açımdan. 
Sizler için beğendiğim ürünlerden oluşan bir yazı hazırladım.


Maybelline Krem Farlardan Creme de nude ve Creamy Beige renkleri oldukça hoş. Herkes almıştır eminim ama listeye eklemek istedim.

Maybelline Masterprecise Eyeliner : Uzun süredir benle olmasına rağmen kurumadı. Kullanımı kolay fiyatı da uygun.

Loreal False Lash Superstar Maskara : Maskara kısmından ziyade benim favorim baz kısmı . Yine de etksini beğeniyorum.

Gosh Prime'n Refresh Göz Çevresi Roll-on : Kapatıcıdan önce sürdüğünüz bu ürün nem verirken aynı zamanda kapatıcınızın kalıcılığını arttırıyor. Bazen tek bu ürünü bile sürüp çıktıığım oluyor.

The Balm California Palet : İçerisinde 4 adet ürün bulunuyor. Hepsi far olarak kullanılmaya müsait olsa da 1 allık , 1 aydınlatıcı , 1 kaş farı ve 1 adet liner rengi var. Ben tüm renkleri far olarak kullansam da en çok mat rengi kaşlarım için kullanıyorum. Seyahatler için kesinlikle kurtarıcı.

The Balm Mary Lou Manizer : Hem far hem aydınlatıcı <3 İki etkisinden de memnunum. Boyutuyla da uzun süre elinizin altında olacak bir ürün.

Rimmel London Magnif'eyes Far : Bu ikili farı o kadar çok beğendim ki mutlaka eklemeliyim diye düşündüm.. Renklerin uyumu , yapısı , kalıcılığı çok başarılı. 

Siz indirimlerden neler aldınız ? Neler önerirsiniz?

14 yorum:

  1. İndirimden sadece 1 tanecik şampuan aldım :) İndirim bitene kadar dışarı çıkmazsam atlatmış olurum sanırım :) Birde şu yeni gelen mat Maybelline' lerin testerını mıncıkladım da kuzum yapıları çok kuru gibi geldi. Sanki gözüme sürsem pütür pütür duracakmış gibi :/ Senin yorumunu merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım kuru olabilirler . Benim 2 farın yapısı da gayet güzel. Ben de tek ürünle bu indirimi atlwattım :)

      Sil
  2. güle güle kullan ben max factor far paletini aldım bu sefer gerisi de ihtiyaç alışverişi oldu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım. Ben bayıldım o far paletine ama çok paletim var diye almıyorum. Belki bir sonra ki indirimde tutamam kendimi:)

      Sil
  3. Hepsi şahane ürünler, kesinlikle çok doğru bir paylaşım olmuş tebrik ve teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Gözde'cim, girişte yazdıklarında çok haklısın. Niye kimse kimseye saygı göstermiyor anlayamıyorum. O "karanlık ekrandan başka niye bir şey paylaşıyorsun"cuların gerçekten normal hayatında matemde olup olmadıklarını çok merak ediyorum mesela. Ateş düştüğü yeri yakıyor, biz sadece ölüme ve yasa saygı gösterebiliriz ama bunu nasıl yapacağımız tamamen bize kalmış. Kimse toplum polisi olmaya özenmesin lütfen, gerçekten çok antipatik oluyor...

    İndirim listeni de çok beğendim açıkçası. Ben de tatile giderken Rimmel Magnifies kalem farı alacağım; kalıcılığı on numara çünkü :) Çok öpüyorum seni, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her olaydan sonra merak ediyorum ablacım senin gibi, karanlık ekran paylaşanlar tüm gün oturup yas mı tutuyor? o karanlık ekranı paylaşanlar da eminim normal hayatlarına devam ediyor . Dostlarıyla sohbet ediyor. o yüzden hiç hoşlanmıyorum yargılayan insanlardan.

      Ben de İstanbul'a gelirken aldım farı . Bayıldım hatta alt kirpik diplerime belli belirsiz koyu tarafını sürüyorum . O kadar doğal ve hoş duruyor ki. Kuzenim , kardeşim filan da hayran kalıp farı almaya karar verdiler :)

      Sil
  5. Benimde acilen bayram indirimine çıkmam lazım maskara bakmam gerekiyor :) Aldıklarınızı güzel günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan hepsi çok güzel ben de aldıklarım yazısını hazırlayacağım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de aldıklarını güzel günlerde kullan Yeliz.Çok öpüyorum:)

      Sil
  7. sacreyonu.com olarak ürün incelemerinizi yakından takip ediyoruz. Daha fazla saç bakım ürünü incelemenizi merakla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Loreal'in Hourglass Beige (002) ve Endless Chocolat (012) farlarini nereden bulabilirim bi bilgisi olan var mi cok aradim ama bana eski bir urunleri oldugunu soylediler. Urunu arkadasim yurt disindan almis bi sure once ama istanbulda buladim

    YanıtlaSil