27 Aralık 2016 Salı

Bitenler - Çöpe Gidenler 21



2016 'nın son günlerindeyiz. Ben de yeni yıla bir kova dolusu çöple girmeyeyim diyerek Bitenler - Çöpe Gidenler yazı dizisinin 21. üyesini hazırlayayım dedim.


***Cyrene Gece Bakım Serumu - Yağı : Güzel , hafif yapılı bir yağ. Cildimi nemlendirmesini beğendim. Bu ürüne sadece bakım yağı demek haksızlık olur. Ben saçlarıma da sürdüm hatta göz makyajımı dahi temizledim. Yedeği var.

***SkinCeuticals Hydrating B5 Serum : hyaluronik asit serumu. Beğendim ama gidip tekrar alır mıyım emin değilim. Cyrene'in bu tarz ürününü daha çok beğenmiştim.

***Aveda Tulasara Calm Serum : Yatıştırıcı serumu çok severek kullandım. Yenisini almayı düşünüyorum ama aklımda başka bir ürün daha var. 

***Cosmed Ultrasense Yatıştırıcı Krem: Bu kremi özellikle çantamda taşıyıp cildim kızardığı anlarda kullanmayı sevdim. Tekrar alabilirim.

***MiaOrganical Göz Kremi: Yapısı ve nemlendirmesi başarılıydı .


***Farmasi Mineralli Sprey : Beğendim. Elimdekiler bitince kampanyada bulursam alabilirim.

***Moshos Garden Acapella Tonik : Bu toniği sevip sevmediğimi bilmiyorum. Bazen hiç sorun yaşamazken çoğu zaman cildimi bildiğiniz tüp patlamış gibi kıpkırmızı  yaptı. En sonunda dayanamadım ve döktüm.

***Bitki Sandığı Saf Gülsuyu :  Bitki Sandığı'nın bu gülsuyu çok hoşuma gitti. Saf , fiyatı uygun . 
Elimde ki tonikler bitince alabilirim.


***Bioderma Sensibio h2o : Göz makyajı temizlemede çok başarılı değil. Ben yağlı bir ürünle silip üstünden bu tarz temizleyici ile geçmeyi tercih ediyorum. Yeniden alabilirim.

***Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu : Güzel ama içinde ki bitmeden bişeyler yüzmeye başlıyor. Artık annem ve kardeşimle ortak kullandığım için 2 ayda bitiyor. 

***Garnier Göz Makyaj Temizleyici : Bu göz makyaj temizleyici benim favorilerimden ama artık yağlarla cıkardığım için almıyorum.


***Garnier Çift Fazlı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Ben ilk başlarda kullansam da daha sonra annem ve kardeşim ortak bitirdi. Güzeldi.

***Perricone md Blue Plasma Temizleyici : Cildimi arındırmasını beğendim ama gidip 180 lira verip alabileceğim bir ürün değil. O kadar etkili olmadı.


***Cyrene Cleansing Oil : Seviyorum. Biten 2. şişem. Şimdi 60 ml mini boyunu kullanıyorum amaa sanki mini boyun yapısı değişmiş. Çok daha kolay arınıyor ve 0 yağlı his bırakıyor.

***Blistex Med Plus : Kardeşimle ortak eserimiz. Yenisi alındı ama bitmek bilmediği için hiç kullanmadan kutuyu 2ye böldük. İkimiz de rahatca kullanıyoruz.

***Innova HydraFoam Yüz Temizleme Köpüğü : Beğendim aslında ama kendime yeni ciciler aldım.

*** Nivea Vücut Yağı : Duşta vücut yağı olarak kullandım ve bitti. Tekrar almam.

***Isana Deodorantlar . Çok sevdim. Yenilerini alacağım.

***Isana Duş jeli - yağı : Ay bu kuru ciltler için dese de 1 gram etkisi olmadı kuruluğumun gitmesine.


***Karalina Manikur Seti : Güzel bir üründü ama ben argan yağı ile hallediyorum etlerimi.

***Rosacure mini testerlar: Temizleme jeli güzeldi ama fast creami beğenmedim. Güneş kremi de eh işte. Tam boylarını almam.

***Enzo Keratin Maske : Çok başarılı bir maske.

***Lierac Nemlendirici Testerı : Yapısı ağır geldi.

***Nuxe Aroma Perfection Temizleme Jeli : Hoştu ama benlik değil.

***Limonian Burun Maskesi : Bu siyah nokta bandı değil. Burunda ki fazla yağı emmeyi vaat ediyor. Benim yağlı bir cildim yok o yüzden etkisini anlayamadim.


*** Colgate Diş Macunu : Kötü değildi ama favorim hala Paradontax.

***Sculpture Erkek Parfümü : Kokusu hoştu ama kalıcı değildi.

***Mufe Fırça Temizleyici : Ahhh Mufe . Kıymetini bitince anladım . Flormar kaş pomadımı temizleyemiyordu. Mufe ise kolayca temizliyordu. 

***Phyto 6C Saç Boyası : 2 kutu aldım. Saçlarımı boyattım. Hem güzel oldu hem de saçlarım yumuşacık oldu. 

***Phytokeratine Şampuan : Beğendim , etkisi hoştu. Tam boyunu alabilirim.

***Phyto Elixir  Saç Bakım Yağı: Yine tam boyunu alabileceğim bir ürün.


***Yves Rocher Sülfatsız Şampuan : Aslında yumuşatması güzeldi ama sanki saçımı döktü .

***Lesoleil Şampuan : Beğendim ama o kadar uzun süre kullandım ki şu an almayı düşünmüyorum.

***Hask Şampuan : İçeriği temiz ve güzel bir şampuan.


*** E.l.f Krem Far : Bu beğenmediğim E.L.F ürünlerindendi. Çöpe gidiyor.

***E.l.f Kapatıcı 1$ lık fıyatına karşılık etkisi çok çok hoştu. Tabi çok sorunlu göz çevresi olanlara yeterli gelmeyecektir.

***Migros Islak Mendil : İhtiyaç dahilinde alınmış bir üründü. Tekrar alabilirim.


Ay ben yazarken yoruldum umarım siz de sıkılmadan okumuşsunuzdur. Birkaç ürün daha vardı ama unutmuşum. Birdaha ki yazmda olacaklar. 

16 yorum:

  1. bitenler yazısı okumak bana çok keyifli geliyor senin yazın da öyle oldu :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar ürün bitirmişsiniz :) gelsin şimdi yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenileri ne kadar almayacağım desem de sürekli alıyorum :)

      Sil
  3. Yıl sonunda ciddi bir temizlik olmuş yeni yıla temiz başlangıç 😊

    YanıtlaSil
  4. Ben keyifle okudum. Cyrene makyaj temizleme yağı benim de aklımda... Darısı yenilerinin başına... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yenilenmiş ve yenilenen versiyonu çok daha başarılı.

      Sil
  5. Cyrene ve le soleil i ben begeniyorum cnm :)yeniler gelsin diyelim o zamam😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım Cyrene yağ yenilenmiş. Ben 2 şişe bitirdim şimdi mini boyu var . Mini boyu çok daha farklı diğerlerinden ve daha başarılı :)

      Sil
  6. Merhabalar, blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Siz de benim yeni açmış olduğum blogumu takip edip desteğinizi esirgemezseniz çok mutlu edersiniz. Sevgiyle kalın.

    kucukayipdunya@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Hakikaten bloguma bıraktığın yorumda dediğin kadar varmış. Ne çok ürün bitirmişsin :) E o halde yeni yılda yenileriyle buluşalım değil mi :)

    YanıtlaSil
  8. Yeni yıla epey hafiflemiş girmişsin ne güzel şeyler bitmiş^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya tükettim sonunda ben de kurtuldum onlar da kurtuldu :)

      Sil