23 Aralık 2016 Cuma

Sleek Solstice Aydınlatıcı Palet





Sleek markası ülkemize ilk geldiğinde pek heyecan duymamış ama ürünlerini gördükçe de kayıtsız kalamamıştım. Markaya ait far paletlerinin methini uzun süre duymuş olmama rağmen aydınlatıcı paleti ile ülkemize geldiğinde tanıştım.
Uzun süre almak için dirensem de Eylül ayında dayanamayarak çekmecemde kendisine yer açtım.
İtiraf etmeliyim ki aldığım günden beri de en çok kullandığım aydınlatıcılardan biri oldu. 

Daha içini açmadan altın rengi ambalajı ile göz dolduruyor palet fakat parmak izi bırakmaya da çok musait.
Sağlam bir ambalajı olması seyahatlerde de taşımak için uygun.

Palet 3 toz 1 de krem aydınlatıcıdan oluşuyor.
Ecliptic palette ki tek kremsi yapıda ki ürün. Yapısı çok yumuşak değil ama sert de değil. Ben parmağımla ürünü ısıtıp elmacık kemiklerime pıt pıt hareketlerle uygulamayı seviyorum.
Islak bir bitiş sağlıyor. 
Hemisphere lila renginde toz bir ürün. Paleti aldığımda hiç kullanacağımı düşünmemiştim ama yanılmışım. Sürüldüğünde mor lila belirginliği göstermeden hoş bir aydınlık katıyor.
Subsolar : Sarı renkte mat duran ama ışıltısı hoş bir ürün . Bende bu ürüne benzeyen Elf'in Gotta Glow aydınlatıcısı var. Palette elimin en az gittiği ürün bu oldu. Ayrıca peletteki en pigmentsiz renk ödülü de kendisine gidiyor.
Equinox : Krem rengi ışıl ışıl sedefli bir ürün. Palette ki favori ürünüm kesinlikle bu renk.
Palette ki hiç bir renk sim içermiyor. Tamamı sedefli .

Sleek Solstice Aydınlatıcı 'nın pigmentasyonu oldukça başarılı fakat kullanırken dikkat etmek de gerek . Disko topuna dönme olasılığı mevcut. Ben toz ürünleri bir fan fırça ile uygulamayı çok seviyorum. Böylelikle hem yayılımı hoş duruyor hem de abartmadan bir ışıltı katmış oluyorum.
İçerisinden bir fırça çıksa da kullanmak için çok uygun değil ama zor zamanlarda da iş görecek cinsten.
Gün içerisinde koşuşturmanın etkisi ile bir miktar uçsa da beni hiç yarı yolda bırakmadı . 
4 lü paletin fiyatı 55 lira olması lazım. İndirimlerde denk gelip alırsanız tadından yenmez.
Ecliptic , Subsolar , Equinox , Heimsphere

Siz Sleek Aydınlatıcılar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Favori aydınlatıcınız nedir?

14 yorum:

  1. Her Gratis ziyaretinde inceliyorum ama elimde fazla ürün olduğu için almıyorum, böyle yazıları gördükçe alasım geliyor ama :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım cok memnunum ben. Aklını çelmek gibi olmasın ama tavsiye ederim:)

      Sil
  2. Bende gratise gittiğimde bu paletle bakışıyorum. :) Söz verdim kendime elimdekiler bitmeden almıcam diye ama bitmiyorlarki :) Ben de essence in bir zamanlar alacakaranlık serisindeki koleksiyondan olan parlak pudra var. Bundan 5 yıl önce almıştım. Bitmedi gitti bir türlü :) Birde flormarın bir ürününü almıştım. Sleek aydınlatıcıyı daha fazla karşı koyamayıp almam yakındır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın bitmiyorlar ama insan gördükçe de dayanamıyor. ne güzel sen tutmuşsun kendini:)

      Sil
  3. Benimde almak istediğim bir üründü.Paylaşım için teşekkür ederim. Bloguma bende beklerim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Ben de Sleek markasına ait hiç heyecan beslemeyenlerdenim. Tabi ki, bir far paletlerini edindim ama onu da açıp kullanmaya hala sıra gelmedi. Bu aydınlatıcı palet de gerçekten çok güzel... Mutlulukla kullan :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Bu tarz ürünleri kullanırken dikkatli olmak gerek. Özellikle benim gibi yağlıya dönük ciltlerde fazla kullanıldığında facia bir görüntü yaratabiliyor.
    Bu paleti de beğendim. Özellikle ecliptic rengini

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Blogunuzu severek takip ediyorum, ben de bloguma bekliyorum :)
    hasibecengiz.blogspot.com.tr
    Ayrıca blogumda bir çekiliş var, herkes davetli!

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu severek takip ediyorum, ben de bloguma bekliyorum :)
    hasibecengiz.blogspot.com.tr
    Ayrıca blogumda bir çekiliş var, herkes davetli!

    YanıtlaSil
  8. Yalnız renkler sende ne kadar koyu durmuş, ten rengi çok fark ediyor! Benim de en sevdiğim aydınlatıcı paletlerinden :) Güle güle kullan Gözde'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil