14 Temmuz 2019 Pazar

Sephora Waterproof Eyeliner - No:3 ve No:5



Güzel bir pazar gününden herkese merhaba,
Göz makyajında en çok maskarayı sevsem de en en çok kullandığım ürünler eyelinerlar. Maskaraları kirpiklerimi yormayayım diye her gün kullanmıyorum. Siyah eyelinerlardan vazgeçemesem de yazın gelmesiyle kahverengi eyeliner arayışına girdim. (Yazın siyah eyelinerın çok sert durduğunu düşünüyorum)

Drugstore diye tabir edebileceğimiz mağazaların hepsini gezsem de istediğim gibi kahverengi eyeliner bulamadım ve en sonunda Essence'in kahverengi göz kalemini aldım. Bir nevi iş görür düşüncesiyle. Daha sonra Sephora'da eyelinerlar dikkatimi çekince birkaç rengini inceledim. Kahverengi tam istediğim renkteydi, elimin üstüne testerını denediğimde fırçasının esnek oluşu, rengini tek seferde verişi ile bayılarak aldım. 

Toplu inceleme esnasında laciverti de dikkatimi çekince onu da yanına eklemek istedim. 
No:3 - Tam bir acı kahverengi. Siyaha yakın değil ama sütlü bir renk de barındırmıyor.
No:5 ise tam kıvamında bir lacivert. 
Her ikisi de tamamen mat yapıdalar.

Fırça yapıları hem ince hem de kalın çizgi çekmek için müsait, fırçası esnek ama sürerken asla zorluk çıkarmıyor. 
Rengini tek seferde veriyor, suya dayanıklı, gün içerisinde asla akma, bulaşma ve soluklaşma sorunlarına yol açmıyor. Üstünden tekrar geçmenize gerek yok ama kalınlaştırmaya çalışırken geçerseniz alt katı silmiyor. 
Benim için en önemli konulardan birisi ise sürerken ıslaklığı kirpiklerinizi yapıştırmıyor. 
Yağ bazlı bir temizleyici ile zorlamaya gerek kalmadan çıkıyor. Bir eyelinerdan beklenti neyse bence karşılıyor. 

Şu an Sephora'nın internet sitesinde 25 lira. İncelemek ve satın almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.  İnternet sitesinde nedense göz kalemi olarak geçiyor(?)

Tekrar çok severek bayılarak alırım hatta başka renklerini de (siyah da dahil) alacağım . 
Sizin en sevdiğiniz eyeliner hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder