28 Nisan 2013 Pazar

Avon True Colour Far


Merhabalar.
Aslinda size bugun bir maskara yazisi hazirlamistim ama kuzenim makyaj yaparken Avon`un bu guzeller guzeli renkleri olan far paletini gorunce bunun yazisini yazmak istedim .

Gordugunuz gibi renkler cok tatli , sahane tam baharlik yazlık. Kuzenimden ogrendigime gore bu far paleti yeni cikmis. Bende sizler icin kuzenimin izniyle azicik parmaklayip swatclarini yapmak istedim. Ustteki iki renk isiltili , alttakiler ise mat bir yapiya sahip.. Elimin uzerine ustteki iki rengi surmek icin 2 kat far uyguladim cunu sedefli olanlar renklerini tam vermiyor. Alttaki mat olanlar ise tek seferde renklerini verdiler. Ben sol alttaki turkuaz rengi cok begensemde ne yazik ki rengini tam vermiyor paletteki gibi . Ust uste surmeye gerek kalmiyor ama oyle civil civil bir mavi de olmuyor. Kaliciliklarina gelirsek kuzenimin soyledigine gore kaliciymis. Bugun birlikte disari ciktik . Cikmadan once makyaj yapti ve gezdik geldik 6 saat sonra filan hala duruyordu far ve sunu eklemek isterim ki swatchlarda ve kuzenimin gozunde far bazi yoktu. Yani far bazi ile daha verimli sonuclar alabilirsiniz. Fiyati bu katalogta 20 lirayi gecmiyordur diye dusunuyorum 6 gr far icin cok da degil bence .
Not : Tamam kabul ediyorum bir far bazi alip swatclari oyle yapmaliyim ve su siralar da arayis icerisindeyim.


6 yorum:

  1. Avonun bazı farları çok iyi pigmntlere sahip zaten güzelmiş maviş farıda,güle güle kullan.
    bloğuna geldim bile ama ben seni izleyicilerimin arasında göremedim ne yazkki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin kokos :-) neden goremedin ki izleyicinim hatta kontrol ettim acaba bir yerde mi yanlislik yaptim diyecegim ama blogunun sayfasini actigimda izleyiciler kisminda acik gozukuyorum :-) tekrar bakar misin zahmet olmazsa cunku gercen blogun hosuma gidiyor

      Sil
    2. Hoşbuldum canım,hayırlı olsun vakit buldukça deneyip beğenip beğenmediğin ürünlerini paylaş bizle daima olurmu seviyorum böyle bloglar görünce :))
      Tamam konuyla ilgili mail attım şuan sana bakarsın bi
      ;)

      Sil
    3. Elimden geldigince paylasacagim canim cok tesekkur ederim guzel yorumlarin icin :-)

      Sil
  2. parıltı olan renklerini beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. patıltılılar benim de cok hosuma gitti ama nedense onların pigmentasyonu az. bazla kullanıldıgında cok daha iyi olacagını dusunuyorum.

      Sil