1 Mayıs 2013 Çarşamba

Rimmel Scandal Eyes Show Off Maskara


Merhabalar.
İki gundur blogumla ilgilenemedigim  icin ozur dilerim .Bugun sizlere Rimmel London ın Scandaleyes Show Off maskarasını tanitmak istedim. 

Gordugunuz gibi rimelin fircasi silikon ve diger fircalara gore farkli . Fircanin uc kisminda da vuvarlanmis sekilde uclar bulunuyor. Ben bu rimeli sirf fircasi icin aldim aslinda ama aldigimda elimde cok rimel oldugu icin 2 ay filan urun koruma bandini cikarmadan beklettim. Actigimda ise rimel kuruydu . Acaba bana acilip sonra tekrar bandi yapistirilmis urun mu verdiler diye dusundum cunku watsons calisanlari bunu yapabiliyor.Urunun testeri yoksa urun koruma bandini acip urunu size gosterip banti tekrar guzelce kapiyorlar . Neyse internette kisa bir arastirma yaptim ve sorunun rimelde oldugunu gordum . Cunku alan bir cok kisi rimelin kuru oldugunu soylemis. Ben birkaç kez denedim ' nasıl durur acaba ?' diye ,  ama cık olmadı yani kupkuru rimel 5 yıl beklemiş sanki . O yuzden sizlere bu rimelin kirpkilerdeki durusunu gosteremiyorum ne yazik ki .
Benim bu rimeli neden atmadigima gelecek olursak acikcasi kiyamadim. Hic kullanmadım ben bu rimeli simdi cope mi atacagım diye dusunup durdum . Sonradan aklıma bir fikir geldi. Fırcasını temizleyip rimel surdukten sonra ustunden bu fırcayla gececegim ki yapisan , topaklasan kirpiklerim varsa duzelsin . Fiyatı 14 liraydı sanırsam ve eger ben bu rimelin fircasini sevdim , baska rimellerimi bu fırcayla kullanırım derseniz veya sadece rimel surdukten sonra kirpiklerimi taraycagim derseniz alabilirsiniz. Rimel olarak kullanmak istiyorsaniz ( biliyorum cok sacma bir cumle oldu ama ) kuru rimele para vermeyin bence. Rimmel London ın cok daha guzel rimelleri var. 


3 yorum:

  1. Böyle bir fırça ilk kez görüyorum ben :))Beğenmemene üzüldüm canım keşke iyi olsaydıda verdiğin paraya değseydi diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım fırçası çok ilginç ve güzel ama kuru cıktı iste neyse artık fırçasını tek kullanmaya karar verdim bende =)

      Sil
    2. Değerlendirde işte önemli olan odur boşuna zayi olmasın bari.(:

      Sil