2 Mayıs 2013 Perşembe

La Roche Posay Toleriane Fluide


Merhabalar.
Bugun sizlere La Roche Posay in bubu guzelelr güzeli nemlendiricisinden bahsetmek istiyorum. Bu nemlendirici karma yagli  hassas ciltler icin uygun bir krem . Siz benim krem dedigime bakmayin aslinda losyon gibi bir kivami var su gibi cok hafif ve yagsiz. Benim cildim biraz garip normalden karmaya donuk fakat hassas olduğu icin akneye meyilli kistik sivilce yapabiliyor. Nemlendirici sürmezsem kuruyup geriliyor , surdugum zaman da sivilceler cikiyor. Bu yüzden nemlendirici secimi benim icin cok önemli. Bu kremi de cildim hassasiyet goserdigi bir zamanda yuz temizleme kremi ile birlikte almistim. Kullandigim zaman içerisinde gayet memnun kaldim. Aknelenme yapmadı , cildimin hassasiyeti yatisti , nemlendirmesi bana yeterli geldi. Ve Swatch icin resim çekerken krem de bitti. Tekrar alir miyim ? Evet kesinlikle ama havalar soğumaya basladiginda alacagim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder