28 Nisan 2013 Pazar

Essence I Love Runway Highlighter


Merhabalar. 
Bugun ki urunuzumuz Essence markasinin aydinlaticisi. Urunun ucu fircali alttan cevirdikce fircaya bir miktar urun geliyor fakat tum fircali urunlerde oldugu gibi bunun fircasi da islevsiz. Likit yapili bir aydinlatici icerisinde sim bulundurmuyor , sedefli bir yapisi var. Ben kas altlarima aklima gelikce , arada sirada uyguluyorum ve abartili durmadi hic bir zaman . Bence tek sorun da urunun kaliciligi 3-4 saat gecmeden yok oluyor tazelemeniz gerekiyor ki bu da ugrastirici oluyor benim icin okuldayken.
Ben bu aydinlaticiyi Essence urunlerinin bazilari 3.5 liraya dustugunde denemek icin almistim pisman kalmadim ama oyle aman vazgecemem moduna girmedim sunu da eklemem gerek ben aydinlatici insani da degilim zaten . Normal fiyati 8 lira civarinda diye biliyorum . Ihtiyaciniz varsa , uygun bir urun ariyorsaniz sans verebilirsiniz. 
 Not :  Resimler icin ozur dilerim makyaj cantamin icinde surunmekten urunun dis ambalaji berbat bir hal almis. 




6 yorum:

  1. sürekli tazelenen kapatıcılardan hoşlanmıyor gün boyu idare etmeli diye düşünüyorum
    sena dursun olarak izlemeye aldım bana da beklerim
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloguna geldim bile :)
      evet ama ne yazık ki bu aydınlatıcı gun boyu idare etmiyor ama birkac saatlik bir is icin idare eder diye dusunuyorum =)

      Sil
  2. bunun aydınlatıcılığı baz olana göre daha iyi görünüyor sanki.Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım. baz olanı kullanmadım ama bunun aydınlatıcılıgı bence de guzel dedigim gibi tek eksi yanı kalıcılıgı ; cok fazla degil. gun icinde tazelemek gerekiyor.

      Sil
  3. Bu ürünü o 3.5 lira olduğunda çok arayıp bulamamıştım aslında gayet güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım aydınlatıcı olarak the balm cok daha guzel , hala almak istersen buycosmo da 3.5 lira :)

      Sil