26 Nisan 2013 Cuma

Flormar Oje - 103


Merhabalar.
Gunun ikinci yazisi ile karsinizdayim. Aslında oje sürmeyi cok seviyorum ama sürmek , kurumasini beklemek , cikarmak bana zor geldiği için cok sık oje surmuyorum. Dun gece hazir sürmüşken sizlerle paylaşmak istedim. Resimler cok kaliteli değil biliyorum ozur dilerim ama ısıgı yakalyıp tam rengini yansıtmak için kırık takla attım desem yeridir.
Bu ojeyı bir anlık hevesle almistim. Sedefli , yumuşak bir pembe ama surdugunuzde pembe gibi durmuyor pek sedefli pembe alt tonlu beyaz gibi duruyor.




2 yorum:

  1. ojenin rengi çağrışım olarak sedefli deniz kabuğu pembesini getirdi ne tatlıymış :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet teşekkür ederim söylediğin icin. ben tarif edecek renk bulamamıştım gerçekten oyle andırıyor =)

      Sil