26 Nisan 2013 Cuma

The Balm Plump Your Pucker Lipgloss - Water My Melon


Merhabalar. 
Bugun size bu guzeller guzeli glossu tanıtmak istiyorum. Bu glossu  Gratis'in Kadınlar Gunu indiriminden yanlıs hatırlamıyorsam 8 lira gibi bir fiyata aldım. 
Ben dudak dolgunlaştırmayı vaat eden glossları cok seviyorum cunku bu glossların dudak dolgunlaştırmaktan ziyade ferahlatıcı bir etkisi oluyor. Bu glossu da acıkca soylemeliyim ki ferahlatıcı etkisi olacagını dusundugum ve kavunlu oldugu icin aldım .
Glossun kapagini actıgınızda etrafi bir kavun kokusu kaplıyor . Oyle ki annem benden habersiz glossumu surdugunde kokusundan dolayı hemen farkettim surdugunu. Surdugunuzde de aynı kavun kokusu gelmeye devam ediyor ve hafif mentollu bir ferahlık hissediyorsunuz. Bu ferahlık kesinlikle yakıcı degil aksine serinletici guzel bir etki.
Kalcılıgına gelirsek normal glosslardan bir farkı yok  cok fazla kalıcı degil yani ama normal glossların verdigi o yapıs yapıs hissi de vermiyor .Dolgunlastıcı etkisine gelirsek  boyle bir etkisi yok en azından benim icin. Eger ferahlatıcı etkili bir gloss denemek isterseniz sans vermenizi oneririm .

4 yorum:

  1. the balmın bu seri glosslarını bende severek kullanıyorum.bende en son 8mart indiriminden pink my lemonade'i almıştım.aynen naneli limonata gibi kokuyordu.sizin kullandığınız water my lemon'ı hiç görmedim standlarda.muhtemelen kalmamıştı indirimde ama ilk fırsatta denemek istiyorum.öneriniz için teşekkürler:)
    yorumlarınızla bende bloguma beklerim.
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ne demek faydalı bir yazı olduysa ben sevinirim ve evet kavunlu olan cabuk tükeniyor galiba bende zor bulmuştum =)
      bloğunu da takip ediyorum =)

      Sil
  2. enee sırf kavun kokusu için ve the balm markasına aşık olduğum için almalıyım bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kavun severler için şiddetle öneririm . kavın kokusuna bayılıyoruuummm =)
      anneler gününde %50 yaparlar diye umuyorum =)

      Sil