16 Haziran 2013 Pazar

Flormar LS04

Merhabalar.


Bugun sizlere Flormar'ın Light Summer oje koleksiyonundan  LS04 numaralı bu bebek mavismsi ojeyi tanıtmak istiyorum. Açıkcası bu ojerleri internette görür görmez çok beğenmiştim ve almaya karar vermiştim ama denemek icin gittiğimde en cok bu rengi beğenip bunu aldık . Ojenin rengi dıştan baktığınızda çok sevimli çok tatlı ama surerken işler değişiyor. İlk katı surdum doğru duzgun renk vermedi e hadi ikinci de verir dedim o da olmadı hiç istememe rağmen üçüncü katı surdum renk guzel oldu ama o dıştan baktıgınızda şahane duran rengi tam olarak elde edemedim. Kalıcılıgı konusunda pek yorum yapamıyorum tırnagımda çok uzun sure oje tutmadığım için bir de uzerine NYC Turbo Dry Top Coat kullandığım için ne yorum yapsam yanlş olur .
Aklımda şimdi Pastel'in yeni serisi var ondan da guzel bir renk alıp denemek istiyoum .

Bu arada geçenlerde karşıya gittiğimde gordum yanlış hatırlıyo olabilirim ama galiba Pastel'in tırnaklarda kum efekti diye ojeleri vardı almadığıma çok pişman oldum . O ojeleri biliyor musunuz ?


2 yorum:

  1. selam, ojenin ilk katta renk vermemesine gıcığım !
    kum efekti bende gördüm duydum ama almadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlinkle sinir oluyorum bende hafi ilk kati gectim bari ikinci katta rengini tam verse .)

      Sil