25 Temmuz 2013 Perşembe

Ariane , Ossion , Zenix Ferahlatıcı Sac Tonikleri

İyi gunler.
Bugun sizlere yaz gunlerinde uzun sure dus etkisi ile ferahlayacagınız bu sac toniklerini gostermek istiyorum. 
 
             Not: Gorsel netten alıntıdır.

Bu tonikleri duştan cıkıp saclarımızı taradıktan sonra ( en azından ben oyle yapıyorum ) sac diplerimize dokup ellerimizle masaj yapıp tekrar tarıyoruz. İcerigindeki menthol sayesinde saç diplerimiz ferahlıyor ve etkisi uzun sure devam ediyor. 
Aslında uç tonik de aynı işe yarıyor ama Ossion bir tık kadar daha onde nedense benim için. Elimde Ossion kalmadıgı icin gorseli netten indirdim.
Bu tonikleri ozellikle yaz aylarında severek kullanıyorm ve bittikce yeniliyorum. Kullandıgım sure boynca saç diplerimde her hangi bir soruna yol açmamaları  da cok buyuk bir artı. 
Sizlere de sıcaklarda uzun sure ferahlık etkisi icin tavsiye ediyorum. 
Ossion 'u buraya tıklayarak 6.5 liraya alabilrisiniz veya kuafor malzemeleri satan yerlerden bu tarz toniklerden elde edebilirsiniz.

6 yorum:

  1. İlk kez duydum ''Saç Toniği'' ni. Almayı düşünüyorm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuva'cıgım denemeni oneririm ben cok begeniyorum cunku bu guzellikleri :)

      Sil
  2. yağlanmaya falan etkisi var mı tresanınki etkiliydi ama pahalı tabii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ben yaglanmaya etkisini goremedim saclarm kuru oldugu icin ama isana nin yagli saclar icin sac tonigi vardi . Isirgan otlu ve 500 ml 6-7 liraydi :)

      Sil
    2. Aaa bakayım ona ben mutlaka çok sağol :)

      Sil
    3. ne demek umarım yardımcı olabilmişimdir :)

      Sil