26 Temmuz 2013 Cuma

Douglas Alışverisi #12

İyi akşamlar. Nasılsınız ?
Bugun gene bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım.  2 gun once Sebnem'in Dunyası blogunun yazarı Sebnem Douglas'larda NYX urunlerinde indirim oldugunu yazmıştı. Bende bugun gittim ve wishlist'imde olan NYX Caviar & Bubbles paletini aldım. Paletin normal fiyatı 35 lira iken indirimle 19.95 liraya dusmustu. Ayrıca jumbo goz kalemleri 9.9 liraydı ama benim istedigim renkler kalmamıştı. Eger almak  istediginiz urunler varsa goz gezdirebilirsiniz.


12 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel, iyi günlerde kullan..
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim Senacım.Blogunu da zaten takpteyim :)

      Sil
  2. of harika gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim Mericim. Bende cok begenerek , isteyrek aldım :)

      Sil
  3. Paletteki renkleri çok beğendim !Güle güle kullan bebekcim :**

    YanıtlaSil
  4. Ama far paleti supermis :) Bu Douglaslar İstanbul da var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim . Sitesinden baktim simdi beylikduzunde , nisantasinda , bakirkoyde , levent de var gozukuyor :)

      Sil
  5. Balbocegi merhaba,
    Güzel günlerde kullan,verdiğim indirim haberini kaynak gösterdiğin için teşekkür ederim,nezaketini gösterir..NYX'in far kalitesi piyasadaki birçok drugstore markasına göre daha iyidir.Naturel tonlara ben de bayılıyorum,mac custom paletimi ağırlıklı neutral tonlarda hazırladım ben de..
    Bloğunu takip etmeye çalışacağım :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebnemcigim cok tesekkur ederim guzel yorumlarin icin ben sana tesekkur ederim asil senin indirim haberinle aldim bu guzel paleti. Renkleri tam benom istedigim gibiydi ve daha kullanmadim ama parmakladigimda yapilari oldukca yumusakti. Simdiden acaba baska rengini de mi alsam diye dusunuyorm. senin mac paletine bayildigimi da belirtmek isterim cunku her bir renk birbirinden guzel.
      Sevgiler

      Sil
  6. Rengi güzelmiş gule kullan tatlım :) yarin bende gidip bakayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim tatlım . Bakmanı oneririm. Baska guzel renkleri dev vardı ve fiyatı da oldukca uygun su an :)

      Sil