27 Temmuz 2013 Cumartesi

Loreal Goz Makyaj Temizleyici

İyi akşamlar. 


Bugun ki konugumuz Loreal'in hassas gozler icin olan goz makyaj temizleyicisi. 
Tamamen sıvı kıvamda su gibi bir urun ve garip bir kokusu var adını tam koyamadıgım ama temizleyici gibi kokuyor yani.(nasıl bir tarfise bu )
Bu urunu sevdim mi sevmedim mi emin degilim. Rimel kullandıgım zamanlarda makyajımı cıkarıyodu ama emin olamayıp ben gene de yıkıyordum gozlerimi. Rimelsiz zamanlarda ise gayet guzel temizliyor. Bu arada rimellerimin hic biri waterproof degil onu da belirtmek isterim zira waterproof urunler kullandıgımızda temizlenmesi de cok daha zorlaşıyor. Gozume bir kez kacırdım sadece ve o zaman yanma yaptı ama onun dısında yanma da yapmaması guzel bir artı. Fakat ben goz makyajımı temizlemede makyaj temizleyici sutleri ve iki fazlı temizleyicileri daha cok begeniyorum o yuzden tekrar alacagımı sanmıyorum. 

12 yorum:

  1. Ben cift fazli maybelline kullaniyorum tavsiye ederim geride hicbir sey kalmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde hic acilmamis var bu bitince onu kullanacagim ve tavsiyen icin cok tesekkur ederim canim :)

      Sil
  2. Waterproof ürünerde ve çoğu rimelde yetersiz kalan bir ürün sadece farları temizliyorum bununla başka da bir işe yaramıyor maalesef

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bende bir makyaj temzileyicisi arıorum Neutrogena almayı düşünüyorum bakalım.

    YanıtlaSil
  5. Yves Rocher almıştım ama gözlerimde bulanıklık yapti ve iyi çkarmıyor goz makyajını :( aklimda olsun bu üründe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim buna da bakma bence cunku normal rimellerde bile biraz ugraatiriyor , waterproof filan olursa yanidin demektir :)

      Sil
  6. Loreal'in çift fazlısını öneririm.Yıllardır severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal urunlerinden cok memnunum. Bunu da not aliyorum . Elimdekiler bitince deneyecegim. Cok tesekkur ederim :))

      Sil