30 Temmuz 2013 Salı

Flormar Artliner

İyi geceler. 
Bu akşam Flormar Artliner hakkında konusmak istedim. Oncelikle gordugunuz gibi dısı cok sık siyah ve altın sarısının uyumu ile birlikte gayet guzel gozukuyor


Bu artliner aslında eyeliner gibi incecik bir fırcası var hem ince hem kalın eyeliner cekmek icin bence ideal. Tek seferde verdigi siyah renk ise cok cok guzel . Ustunden gecmeye gerek kalmadan simsiyah bir renk veriyor. Ben kullandıgım zaman icerisinde soluklasma , akma , bulaşma yapmadı gun icerisinde. Buna karşılık makyaj temizleyiciler ile cok rahat siliniyor. Hersey gayet guzel gordugunuz gibi ama ben bu eyelinerı surdugumde kirpik diplerimde yanma, sızlama , karıncalanma gibi garip bir his yaratıyordu yaklasık 30 saniye filan. O yuzden uzun suredir kullanmıyordum ve artık yapısı bozulmus ve cope gidecek. Eger kirpik diplerimde yanma yapmasaydı belki tekrar alabilrdim ama ne yazik ki tekrar almayacagım . Likit eyeliner olarak NYC denemek istiyorum . 

Fiyatı 10-13 lira civarındadır ve 4.5 ml.

6 yorum:

  1. bende kullandım bunu gerçekten başarılı, bende bir yanma yapmadı ama biraz geç kuruyor gibiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senacım cok iyi bir noktaya degindin evet ne yazik ki biraz gec kuruyor .hemen sabitlenmiyor:)

      Sil
  2. Oh oh gelsin yeniler
    Bitenler yazısı okumayı daha çok seviyorum
    Kısa öz ve faydalı oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelecekler canım inşallah bugun . ay heycan yaptım indirimi :)

      Sil
  3. Bende kullandim gozlerim kuru değil yagli degil normal ama pul pul yanaklarima kadar dokuluyodu bi gun icinde. Sonra asla almaz oldum. Cilde gore değişiyo demkki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gercekten mi Behiyecim. Ne yazik ki kozmetik urunleri herkesde farklı etkiler bırakabiliyor. Bende almyorum goz kapaklarımı yaktıgı icin ama pul pul dokulmesi cok ilgincmiş. Uzuldum memnun kalmamana :)

      Sil