1 Ağustos 2013 Perşembe

Temmuz Bitenler - Cope Gidenler #2

İyi geceler.
Bu gece sizlere temmuz ayında biten ve cope giden urunlerimi gostermek istiyorum. 



Sol ustten başlarsak.
****Golden Rose asansorlu goz kalemi. Bitmemişti ama gozumden rahatsızladıgım icin ve tedavi gordugum icin cope gidiyor. Yerine yenisini alacagım. Yazısı icin tıktık.

****Essence waterproof likit eyeliner. Begenerek kullanıyodum ama yine gozumden dolayı cope gidiyor. Daha oncede belirtmiştim NYC eyelinera bakmakistiyorum. Yazısı icin tııkk..

****Maybelline Rocket Maskara . Begenerek kullanıyordum gozumden dolayı cope gidiyor. Yazısı icin tıktıktık

****Loreal Telescopic Carbon Black Maskara . Tekrar alacagımı sanmıyorum. Silikon uclu ve tombul fırcalı rimeller daha cok hosuma gidiyor. Yazısı icin tık

****EC1 Sac Serumu. Uzun suredir kullanıyodum sonunda bitti kıvamı yogun olmasaydı daha iyiydi. Tekrar almam . Yazısı icin tıkkk

****Listerine min boydu bitti. Begeniyordum ama su an Gratis'e ozel urunlerden birini kullanıyorum.

****Bioderma Sebium Akn bu gece bitecek aslında severek , begenrek kullanıyordum. Tekrar alabilme ihtimalim cok yuksek. Bioderma urunlerini cok kaliteli buluyorum. Yazısı icin tık

****Alix Avien oje bozulmustu o yuzden cope.

****Dalan Dolive zeytinyaglı el kremi. Ellerimde ne yazik ki rahatsızlık var ve abuk subuk tepki verebiliyor herseye. Gun ıcınde sapıtıp kuruyabiliyor ya da su toplayabiliyor . O yuzden el kremi surekli bulunduruyorum. Bunu da begeniyordum . Simdi gene bu markanın başka kremi var cantamda ama o daha yogun . Bu kremi daha guzel.

****Arko El Kremi. Bu kremi evde kullanıyodrum babam almıs bitsin diye cok ugrastım dibinde azıcık var ama kokusu filan değişmiş cope.
  
****Benri Gozluk Temizleme mendilleri. Gratis yıldonumu indiriminden almıştım guzel temizliyorlar İndirimde tekrar alınacaklar.

****Purederm Kopuk Maske. Bunlardan her ay bir kaç tane bitiriyorum. Begeniyorum surekli yedekte bulunduruyorum. Yazısı icin tıktıktık

****Gratis'ten aldıgım peeling etkili maske. Hepsi bitmedi azıcıı bile yetiyor. Yazısını yakında yazacagım. 

****Bioblas Sarmasık Ozlu Sampuan. Bu biten 2. şişemdi. 2 tane de yedekte var su an yazısını yazacagım.

****Dernokil El ve Vucut Losyonu guzeldi ama ne yazik ki benim losyon kullanma alışkanlgım pek yok son kullanma tarihi gecmiş cope. 

****Doa Kozmetik Sac Kremi. Bunu alalı cook uzun zaman olmustu ve gordugunuz gibi tamamı neredeyse dolu .Kullanmadım cunku sacımı yumusatmıyordu. Yumusatmayıp kolay taranmasını saglamıyorsa sac kremi kullanamamın ne anlamı var. Cope gidiyor.

****Colgate Plax bu da guzeldi indirimde bulursam tekrar alabilirim ama denemek istedigim Gratis'e ozel başka urunler var.

****La Roche Posay karmadan yaglıya donuk hassas ciltler icin temzileyici. Ynalış almısım bunu ne yazık ki normalden karmaya donuk ciltler icin olanını alcaktım  Begeniyordum ama bir yuz yıkama urunu icin fiyatı fazla gibi. Dogrusunu alabilirim orası ayrı. Yazısı icin tıkıtıktık

****Adidas Floral Dream Vucut Spreyi. Kokusunu cok begeniyordum haifif ciceksi bir kokusu vardı ama kalıcılıgı fazla degildi ki bu vucut spreyi oldugu icin fazla da bir kalıcılık beklemiyordum. Tekrar alabilirim emin degilim cok daha guzel vucut spreyleri buldum evdekiler bitince onları alacagım.

****Nevacare Acil Bakım Sıvı Sac Kremi. Bunu ne kadar begendigimi anlatsam az. Favori urunlerimden . Bu kacıncı sisem bilmiyorum ki bu 400 ml lik boyu . Bir de 1000ml lik boyu var ama onu arayıp bulamadım ne yazik ki. Sacların kolayca acılıp taranmasını saglıyor . Kokusu oyle guzel harika diyemem ama etkisi yumusaklıgı kolay taranması acısından cok guzeldi. 1000 ml olanını bulursam tekrar alacagım ama bunun dısına cok begendigim 2 marka daha var. 

Siz neler bitirdiniz bu ay ?

17 yorum:

  1. Ohh maşallah böcüğüüüm<3<3 doldumu yenileri =)
    Peeling maskeden bendede vağ ama denemedim noluğğğ azcık kopya verirmisin nasıl memnunmusun ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokusum bittiler gittiler de arkalarında sıra bekleyenler oldugu icin yerlerini şimdilik doldrmuyorum :) Bu hafta ve onumzdeki hafta bir seyler alıp sonra mola verecegim artık alışverişe :))))

      Peeling maske guzel canım ama varsa elinde minik bir kaba boşaltmanı oneririm. Cunku kolay kolay bitmeyecek bir maske. Ben sadece t bölgeme uyguluyorum 2 kez uyguladım su ana kadar ama rahat 3-4 kez daha ugulanmalık var . Tum yuz icin 3 sefer cok rahat kullanılır hatta belki daha fazla =)

      Sil
    2. =)) iyi bakalım dursun ozaman dolduymaa balımm böceğim :)) Canım,bayramda kapalı olur heryer ona göre hemen yap alışverişini.

      Aaa süper ötesi güzel bir fikirmiş o küçük kaplardan ne işime yarayacak ya diye almadıydım tüüh :/ Meraklandım maske için birde yulaf mulaf var diye yazıyordu arkasında seninki hangi çeşit bilmiyomda yüzü aydınlatmada başarılı olsa gerek..:D

      Sil
    3. canım bayramdan 1-2 gun once bir indirim olur hevesi ile beklemedeyim olmazsa zaten pek bir sey almayacagım.

      benim ki de yulaflı olan canım , kokusu filan da vok guzel. minik kap yoksa bitmiş krem kutusu filan da kullanabilrsin ben oyle yapıyorum yada hic olmadı minik kahvaltılık kapları oluyor kapaklı onlardan bakabilrsin :)

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Umarım olur kuzum umarım!özellikle benimde yok alacağım sadece maybellıne ındırımı beklıyorum okadar meşur tattolar için !! =))
      Sırf o maske için alıcam o kaplardan canım watsonsda vardı bugun pahalı geldi almadım her gidişte bakıyorum seyahat bölümüne :/

      Sil
    6. canım gratislerde de var toplu halde ve fiyatları daha uygun . bir de ustune %4* indirim olunca cok guzel olyor. Bende alcagım bugun tatoo m loreal mı alsam kararsızım ama loreal azıcık daha agır basıyor gibi :)

      Sil
    7. Oraya bakayım ozaman cumartesi çıkıcam canım..Watsonsda varmış indirim canım bugun yenı duydum şok oldum tattoo farlarda varmıkii!! :D:D

      Sil
    8. Var canim var hemdr %50 indirim. Ben az oncr gittim ufak tefek bir kac sey aldim ama tekrar gidecegim :)

      Sil
  2. bir sürü şey bitirmişsin :) alıcağım azı şeyleri iyice özenle okudum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edacım umarım alacagın seyler icin benim de yardımım dokunmustur :)

      Sil
  3. Ooo masallah :) keske ben de bir suru urun bitirebilsem senin gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım aslında surekli belirli seyleri kullanınca bitiyorlar biraz sabır gerektiriyor. bende makyaj urunu bitirenlere hep ne guzel diyorum cunku ben hic bitiremiyorum , sadece bakım urunleri cabun tukeniyor bende :)

      Sil
  4. Tebrikler canım bayagi biten var. Kopuk maskeyi merak ettim bende. Sivi sac kremini bende severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kopuk maskeyi denemeni oneririm canım ben cok severek kullanıyorum . sıvı sac kremi de cok guzel benim saclarım kıvırcıkmsı dalgalımsı bir de ince telli olunca mecbur kullanmam gerekiyor :)

      Sil
  5. Maşallah bir sürü ürün bitirmişsin canım :)
    Gelsin yeniler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım. yenilerini alcagım insallah bugun :)

      Sil