31 Ekim 2013 Perşembe

Eczane Alışverişim #28

Merhaba.


Daha once gunes kremimin bittiginden  bahsetmiştim ve Vichy almaya karar verdim . Nette arastırdım  baktım bir anlık gaflete dusup gidip eczaneden almaya karar verdim. Cilt bakım seti ile birlikte gunes kremine 48 lira odedim.  

İtiraf ediyorum ki cok pişmanım. Sorun odedigim  miktar tabiki degil internetten alsam da bu fiyata denk gelecekti kargo ucreti ile beraber. Asıl sorun eczanelerin tester cimriligi. Kremi aldım sonra tester istedim hatta ozellikle Avene istedigimi belirttim. Avene'den hic tester yok cevabı aldım. E La Roche verin onda da yok . Ellaro yeni bir seriymiş onun testeri var mı hic kalmadı . E ne var acaba elinizde. 


Neyse zoraki bu 3 urunu verdiler. Eczanlerden bu yuzden alısveriş yapmaktan haz almıyorum. Hadi eczaneden alcam o zaman niye Markantalya'dan almadım diye dusundum iyce sinirim bozuldu.

12 yorum:

  1. Canım çok güzel ürünler almışsın bence ;) Şu an bu 4 ürünü de kullanıyorum. Köpük temizleyicisini geçen bayramda almıştım ne kadar harika bir şey öyle ya, inanılmaz yoğun tek fıs fazla fazla yetiyor. Herneyse senin yorumlarını da bekliyorum :) Bu arada Vichy maalesef tester konusunda çok cimri, benim ürünleri aldığım eczane çok yakınım, onlardan görüyorum 2 koli ürün yolluyorlar içinden 4 tane tester çıkıyor! Hangisi sana bana düşecek ki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendin mi canım gercekten. Bende cok merak ettim bak simdi. Ben senin yorumunu okumadım yazısını yazmadın herhalde daha degil mi? Canım eczaneler tester olsa da vermiyor ki. Vichy soz konusu degil bir suru marka var sonucta ki online alısverişlerde tester sıkınıtısı yasamazken eczanelerin boyle yapması hos degil.

      Sil
    2. Haklısın canım çoğu eczane aynısını yapıyor sinir oluyorum bende :// Online alışverişlerde de gönderiyorlar ama bana hiç denk gelmez öyle şeyler şans mı nedir bilmiyorum :)
      Vichy nin temizleyicisini alalı 2 hafta oldu gerçekten çok beğendim ama yazısını yazmadım henüz. Bu akşam dene bakalım inşallah beğenirsin ;) yorumlarını merakla bekliyorum ^.^

      Sil
    3. Canm denemeyi cok istiyorum ama elimdeki bitmeden denemeyecegim . Yoksa ayrı ayrı kalıyor. Umarım memnun kalırım ama denedigimde :)

      Sil
  2. Pembe olan temizleme köpüğümü ? hayırlı olsun ,malesef tester cimriliklerine gıcık oluyorum hatta geçen dayanamayıp zaten çoğu testerı kadınlar kendilerine ayırıyorlar deyince,yok olurmu öyle şey ay sonunda gelin yeni depoda tester gelir ozaman veririz dediler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bir de benim surekli alısveriş yaptıgım bir eczaneydi yani . Neyse artık bir daha almam . İnternetten alırım 1 gun beklerim daha iyi. Evet canım temzileme kopugu canlandırıcıymıs umarum begenirim :)

      Sil
  3. hiç vıchy kullanmadım, hayırlı olsun aldıkların tatlım :) eczaneye bende gıcık oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tersekkur ederim canım. Umar4ım memnun kalırım :)

      Sil
  4. Bu tester vermeme olayını anlayamıyorum sanki kendi ceplerinden veriyorlar! Bütün gelen testerları eşe dosta paket paket dağıtıyorlar tabi bize kalmaması normal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım. Kendileri alıyorlar , etraf dagıtıyorlar bize gelince yok, kalmadı , firma gondermedi diyorlar. Sanki para ile satılan seyi bedava istiyormusuz gibi muamele goruyoruz gercekten :)

      Sil
  5. genelde eczanede çalışanlar o testerları beleş beleş kullanıyor. hiç kalmıyor :) bende sevmiyorum bu işleri :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degil mi degil mi. Su ana kadar bir eczaneden cok memnun kalmıstım. Neden bu kremi ordan almadım diye hala hayıflanıyorum .Biobonus puanlarımla krem almak icin gittigim eczanede cok guzel ilgilenmişlerdi. Hem bana hemde erkek arkadasıma tester verdiler biz talep etmeden :)

      Sil