31 Ekim 2013 Perşembe

Bitenler - Cope Gidenler #5

Merhaba.


Bugun bitenler- cope gidenler yazı dizisinin beşincisi ile karsınızdayım. Ne yazik ki gene renkli kozmetik yok .
***Pantene 2 dk Onarıcı Sac Maskesi : Bundan 2 kutu almıstım . Su an 2.yi kullanıyorum. Yazısını yakında yazacagım. Guzel bir urun ama tekrar alacagımı sanmıyorum. 

***Gariner 3 Etkili Temizleyici : Bu bitirdigim 2. kutum. 3.yu yedekledim. Memnunum yazısını yazacagım. 

***Cettua Burun Bant(lar)ı : Cok etikili olmsalarda guzeller. Arada yapıyorum. 

*** Koleston Krem : Boyalardan cıkan kremler cok hosuma gidiyor. Boya yapıldıktan 30 gun sonra kullanmak icinmiş . Evde buldum deneyeyim dedim.

*** Gratis'ten aldıgım adını hatırlayamadıgım maske : 1 kez kullandım . Kalanını İstanbul'da unuttum . Bu resmi orda cekmiştim . O yuzden yorum yapamıyorum.


***Klorane Sampuan : Bendeki 25 ml deneme boyuydu. Pek begenmedim. 

***Totex Sıvı Sac Kremi : Bunu cok begeniyorum. Yazısı icin tıklamanız yeter. Bir ara yeniden alabilirim. Once elimdekilerin bitmesi lazım.

***Kirpik Kıvırıcı : Bunu kim bilir nerden ne zaman ve nicin aldım. Kullanmadım cope gidiyor.

***Bioderma Sensbio AR : Kızarıklık onleyici bu kremi alısverişim sırasında vermişlerdi. Gayet guzel bir urun . 

*** Gratis'ten aldıgım makyaj sungerlerinden . Cok begendim bu sungerleri. Surumu kolay ve dogal gorunum veriyor.

*** Armanı Si Testerı : Bu minnacık seyi 6 gun filan kullandım . Kokusuna bayılmasam da hosuma gitti . Hatta her gun daha da bir hosuma gidiyor. Buyuk boyunu alabilirim. 

*** Pure Beauty Nar Ozlu Goz Kremi : Dolapta unutmusum. Son kullanma tarihi gecmiş.Cope gidiyor. Bu arada aranızda Rival de Loop goz kremi kullananlarınız var mı acaba ?

*** Watsons Green Tea serisinden gozenek kucultucu : Almıstım ama belli ki korkudan kullanamamısım cope gidiyor.

*** Purederm Kopuk Maske : Her bitenler yazımda varlar. Begeniyorum. Yazısı icin tıktıktık.

***Hamilton Everday Face Mat : Bu gunes kremini cok seviyordum. Bu ay son kullanma tarihiydi. Son kullanma tarihinin gelmesinden mi yoksa uzun suredir kullanmamdan ( ki daha acalı 5 ay olmustu ) bilemiyorum son zamanlarda yuzumde putur putur oluyordu. İcindeki tamamen bitmedi ama son kullanma tarihi bittigi icin cope gidiyor. Yenisini alma konusunda kararlıydım ama yuzumde putur putur olması beni korkuttu . Baska bir krem aldım . Umarım memnun kalırım .

*** Synergen Nemlendirici : Bunu da ucuz diye almıstım ama kokusu bana Nivea kremleri andırdı . Yapısı sıvımsı .Kullanamadım korktum . Cope gidiyor.

*** Benri Gozluk Temizleme Mendilleri : Cok begendim bunları : 

*** Sıvı Sac Kremi : Bunun icinde de azıcık Totex kalmıstı sıktım bitti .

*** Pantene Sac Serumu : Begendigim bir urun oldu . Yazısı icin tıktıktık. Ama cok sıkıldım son zamanlarda ayrıca Elseve'den cok memnunum ve bundan daha acılmamıs 2 şişe var ne yapsam bilemedim . 


Bu ay da bunları bitirdim. Bakım urunleri agırlıkta sanki .

20 yorum:

  1. Ohh bol bitenli ne güzel bir post olmuş :)
    Keşke o boyalarin içinden çıkan maskelerin büyük boyları olsa :) stok canavarı olurum vallahi :))
    Birde sence garnier 3etkili temizleyici kuru ciltlere uygunmudur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O maskeler gercekten cok guzeller canım . herkes bayılıyor neden buyuk boyları yok anlamıs degilim.
      Canım benim cildim normalden karmaya donuk normale daha yakın. Ben dusta maske olarak kullanıyorum ama bunu kullanmasam da cildim dustan sonra daha kuru oluyor . Cıkınca yogun nem veren krem uyguladıgımda sorun kalmıyor. Kuru ciltleri daha cok kurutabilir diye dusunuyorum o yuzden tatlım:)

      Sil
  2. ooooo çok güzel ürünler bitirmişsin:) birde aklıma bir fikir geldi bilmem ne dersin:) istersen stoktaki ürünlerinle bir çekiliş yapabilirsin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dusundum canım ama uygun olur mu bilemedim :)

      Sil
  3. Ne kadar çok şey bitirmişsin canım :) Gelsin yenileriiiiii ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yenileri gelmesin bir sure stoklar erisinnn :)))

      Sil
  4. merhaba, hadi bakalım gitsin eskiler, gelsin yeniler yorumumla giriş yapayım dedim, bence oldukça çok ürün bitirmişsin, ohh hadi geçmiş olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canımm . Yenileri bir sure getirmek istemiyorum ama stoklarım bitsin artıkkkk:))

      Sil
  5. Balımmm gelsin yeniler diyorummm :)o maskelerden gene aldım bende severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kopuk maskeler mi canım. Onlar cok guzeller gercekten :)))

      Sil
    2. evet köpüklerden şeftali olanı özelliklede :p

      Sil
    3. Bence de tatlım kokuları da sahane . Evde su an bunlardan kac tane var bilmiyorum ama her indirimde stokluyorum :)

      Sil
  6. benimde hep bu tür ürünlerim bitiyor makyajda bir tane bile yok kaç aydır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hırs yapıp makyaj urunu bitiresim var tatlım. Bir dahaki ay bitecek gibi duran urunum var ama :)) İnsallah biteerr :)))

      Sil
  7. Pudra dışında hiç bir makyaj ürününü bitiremedim bu güne kadar bende :) Garnier 3 ü 1 aradaya bende bayılıyorum. Watsons green tea serisini merak ediyordum birkaç ürününü bugün alıcaktım ama sen kullanmadan atınca bir şüpheye düştüm şimdi bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayret edersek bitirebiliriz bence. Bir de bu sure zarfinda alisveris yapmamak lazm. Canim watsons 'in bildigim kadariyla bu serisi kaldirildi bulabilirsen maskesini almani oneririm :)

      Sil
  8. TEBRIKLER.ama ben kullanamadan cope gidenlere uzulurum. Si sirin bi koku mu? merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende uzuluyorum canım ama bazen gidiveriyorlar işte boyle. Koku gercekten guzel . Her kullandıgımda daha bir begeniyorum. Buyuk boyunu almayı dusunuyorum :))

      Sil
  9. ne çok şey bitirmişsin :) ben anca saç spreyi ve deodotant bitirebiliyorum ki onlara bile üzülüyorum bittiler atmak zorundayım yenisini alıcam diye :P bende bir çöpçülük vardır hiçbirşeyi atmaya kıyamam :D taa 6-7 yıl önceden kalan bozulan şeyleri bile atamıyorum hatırası var diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında o bende de var azıcık . Bozulan degilde bozulmadıysa ama kullanmadıgım bir seyse atamıyorum. E kullandıkca bitiyor canım zor olmuyor :))

      Sil