31 Ekim 2013 Perşembe

Loreal Superliner Carbon Gloss

Merhaba.


Bugun sizlere Maskara ile kofre halinde aldıgım bu eyelinerı tanıtmak istiyorum. Amacım maskarasını almaktı icerisinde bu eyeliner olunca bir de %50 indirimle 22.5 liraya gelince kacırmadan almıstım.

Bir suredir kullanıyorum ve yorum yapma vaktimin geldigini dusunuyorum. Oncelikle tasarımı cok hos . Siyah ve mavi birlikte cok guzel bir uyum olusturmuslar. Lineri cıkardıgımızda fırcaya kadar olan boyu  uzun degil bu surmeyi kolaylastırıyor bence. Fırcası veya ucu mu ne demeliyim bilemedim . Neyse ucu kece gibi amaa esnek bir kece uctan bahsediyoruz sungerimsi kece demek daha dogru sanki. Bu ozelligi surumu oldukca kolaylastırıyor. Bu uc sayesinde hem kalın hem ince liner cekmek mumkun. Gerci ben ilk aldıgımda biraz zorlanmıstım cunku uzun suredir jel eyeliner kullanıyordum ama sonra hemen alıstım. 

Yapısınıa gelirsek. Tek seferde  gayet siyah hatta karbon siyah gozukuyor. Gun icerisinde ben altına baz kullandıgımdan da olabilir emin degilim ama akma bozulma yapmadı silikleşmedi. Ola ki oyle bir durum oldu diyelim ustunden gecmek cok kolay. Makyaj temizleyiciler ile gayet kolay da cıkıyor .

Eyeliner kullanmaya yeni başlayacaklara veya ben suremiyorum yamuk oluyor diyenlere kesinlikle oneririm. Bir de ucları acısından soylemem gerekirse bu uca sahip gordugum kadarıyla Maybelline ve Lancome'un da linerleri var.  Maybelline nasıl bilmiyorum ama Loreal - Lancome'a dupe gosteriliyor haberiniz olsun. 

Fiyatı 37 lira. İndirimle daha ucuza alabilirsiniz tabiki. Bir de kofre halinde bulursanız tadından yenmez . Alın hatta stok yapın bence :))

4 yorum:

  1. Bu 37ise Lancome u düşünemiyorum :) İndirimle almak isterim çünkü fardan çok sadece eyeliner kullanıyorum dağılması ve az renk vermesi beni çıldırtıyor bazı ürünlerin... yazı için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lancome 95 liraymıs canım fazla gercekten :))
      İndirim doneminde alıp denemeni onerirm canım. Bentesekkur ederim okudugun icin umarım faydalı olabilmişimdir. :)

      Sil
  2. Daha iyi renk verdikleri için ben de likit liner kullanmak istiyorum ama kullanamıyorum nedense olmuyor :( Denemek için bundan alabilirim belki (tabi ki indirimdeyken :P) Güle güle kullan kuzum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım bunun ucu gayet kullanıslı denemeni oneririm ve indirimde denemeni bende oneririm . Loreal Turkiye fiyatları cok yuksek gercekten. Tesekkur ederim bebegimmm <3

      Sil