30 Ekim 2013 Çarşamba

Watsons Alışverişi # 27

Merhaba.

Oncelikle gecikmeli de olsa 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız hepimizin kutlu olsun .  Bir suredir yazı giremiyorum . Aslında yazılarım hazır ama swatch yapmaya bir turlu fırsatım olmuyor. Hem hasta olmamın verdigi bir halsizlik hem de zamansızlıktan kaynaklanan bir durum bu . Kısa surede gececktir eminim. 

Bugun sizlere fırsatları kacırmamanız adına Watsons'dan yaptıgım alışverişi gostermek istiyorum. 





Ev su an resmen sampuan , diş macunu ve dus jeli dolu ama bir kez daha aldık. 
Head&sholuders sampuanlar 5 liraya geliyordu. Bunları babam kullanıyor 3 tane aldık.

Sensodyne urunlerinde %40 indirim vardı . Bu diş macunlarında sls yok bildigim kadarıyla . Arkasına defalarca bakmama ragmen goremedim . benim  sls icermeyen agız bakım urunleri kullanmam gerekiyor onceleri onemsemiyordum ama artık daha dikkat ediyorum . O yuzden 2 tane aldık .

Palmolive dus jelleri 5.45 liraydı ozellikle babam bu jelleri cok begeniyor. Ben hindistan cevizlisini sevsem de onu begenmiyor. Mor olanı istemisti ben bunu aldım . Ona kalsa bir tane daha almalıydım ama almadım. 

Elseve sac bakım yagı : Yazısını biraz daha kullanıp yazacagım ama cok memnunum . yedekledim. 10 liraydı.

Duru Parfum etkili dus jeli : 20 liralık alısverişe 3 liraydı aldım gitti. keske 1 tane daha alsaymısım diyorum .



14 yorum:

  1. merhaba, güzel günlerde kullan tatlım aldıklarını, şampuan stoğu yapmışsın anlaşılan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım tesekkür ederim. Sampuanları surekli stokluyoruz. Ne zaman biter bunlar hic bir fikrim yok ama :)))

      Sil
  2. Ahh canım yaa Elseve Bakım yağını bulmuşsun ben gittim maalesef kalmamıştı, 3 kasıma kadar tekrar gidip bakarım artık. Güzel günlerde kullan, bu arada çok çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben Watsons'a pazartesi aksamı gitmiştim baya vardı . gittigim watsons cok yogun olmayan bir watsons o yuzden bulmus olabilirim. Ertesi gun Gratis'e gittigimde 2 tane filan kalmıstı . Ayın 3 une kadar illaki bulursun canım. Bende tekrar stoklasam mı diye dusunmektym. Ve tesekkur ederim canım bir türlü gecemedi hastalıgım 1 aydır. kac kez gittim doktora yarn gene gidecegim mecbur :))

      Sil
    2. Bağışıklığını yüksek tut canım bol vitamin, bol sebze meyve ve bol bol su tüket ;) çook geçmiş olsun öpüyorum :*

      Sil
    3. canımm cok tesekkur ederimm :)9 bendee opuyorum :))

      Sil
  3. Rossmann da baya baya bayaaa bi şampuan stoğu yaptığım için uzun süre rahatım :) İndirimlerde bolca almak çok iyi oluyor canım çok karlı bir alışveriş yapmışsın :) bu arada kuzum bizde blogger buluşması yapalım birgün ama 2 kişilik bir buluşma olucak sanırım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Rossmann'da stok yapmıstım canım ama babam ozellikle head and shoulderslardan cok memnun oldugu icin yedekledik baya . baya karlı oldu alısverişim ah bir de cekmece duzenleyici bulabilseydim daha iyi olacaktı :))
      Bence de yapalım kuzum 2 kişilik olsun bişey olmaz :)))

      Sil
  4. Güle güle kullan hepsini Balböceğim ♥ Elseve yağı ben de çok merak ediyorum bir ara alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buseemmm tesekkur ederim tatlımm <3 Elseve'i tavsiye ederim. indirimdeyken de kacırmadan almanı oneririm bebegim :)

      Sil
  5. Geçmiş olsun canım. Bazı hastalıklar yapışıp kalıyor geçmek bilmiyor malesef :( Güle güle kullan aldıklarını. Elseve yağdan karşıma çıkan ilk indirimde bende stok yapmayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle canım gercekten ya. Tesekkur ederim canım. Su an indirim Watsons ve Gratislerde devam ediyor. Stoklamayı dusunuyorsan guzel bir fırsat :)

      Sil
  6. geçmiş olsun canım. ben elsevin yağını aradım ama kalmamıştı :/ saç boyası stoğu yaptım loraelden :) 2 tanede gliss saç spreyi aldım. ihtiyaç alışverişi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun canım gule gule kullan aldıklarını. Bulamadıysan uzulme tatlım Migroskop'a bakarken gordum 3m ve 5m migroslarda bu yag yanında havlu hediyesi ile birlikte 13.9 lirayms :)

      Sil