27 Ekim 2013 Pazar

Watsons'dan İndirim Haberi




Watsons'ın  bu sahane indirimini yeni gordum ve sizlerle paylaşmak istedim. Bir seyler alacagım.

Gerekli olan seylerden alacagım ama.
Sensodyne Diş Macunu almam gerek. Agız içi immün sistemim dusukmus ve surekli aft cıkarıyorum . Asırı derecede agrılı oluyorlar ve ne ilaç kullanırsak kullanayım gecmiyorlar. En buyuk yardımcım karadut .  O yuzden daha hassas bir diş macunu kullanacagım. 

Loreal Elseve Sac bakım yagı. Daha once almıstım yazısını biraz daha kulanıp yazacagım ama yedeklemek istiyorum. 

4 yorum:

  1. bende diş macunu sampuan deodorant alıcam sağol paylaştığın için :) saç boyası damı alsam acaba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım faydalı olduysam mutlu olurum ben .Meryemcim denemediysen Elseve'in sac bakım yagını almanı da oneririm :)))

      Sil
  2. Ben de pantene argan yağlı elixir'i denemek istiyorum bu indirimden almalıyım :)
    bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil