27 Ekim 2013 Pazar

Haftanın Favorileri- Sık Kullanılanları # 4

Merhaba.


Haftanın favorileri ve sık kullanılanları yazısı ile karsınızdayım. Genelde urunlerimi cok degistirmiyorum. Bu yazılar o yuzden cok verimli olmuyor mu dıye dusunuyorum. Degistirdigim urunler sadece farlar oluyor cunku. Bende acaba bu favoriler yerine her hafta pazar gunu o hafta kullandıgım farı mı yazsam diye dusunuyorum. 

Bu hafta en cok kullandıgım urunler bunlar .


Flormar Terracotta mat m108 . Bu farı cok begeniyorum . Yani kocaman olsa da indirimde yedeklemeyi bile dusundum .

Rimmel London Concealer : Yazısı icin tıktık .

Loreal Glam Shine Balmy Gloss 912 : yazısını okumak isterseniz tıklamanız yeter.

Loreal Superliner: Cok memnunum . Yazısını en yakın zamanda hatta yarın yazsam mı . 

Rival de Loop Nude Dudak ( Goz ) Kalemi : Goz iclerime surdugum bu kalem cok guzel .

Loreal Volume Million Lashes Maskara : Aslında yazısını yarın yazacaktım bugun surerim rimeli resimleri cekerim dedim ama grip oldugum icin daha surerken kurumadan hapsurmaya başlayınca hos olmadı. 

Essence Far bazı :  Yazısı icin tıklayınız .

Rimmel London Gel Eyeliner : Bundan da cok memnunum. Yazısı icin tıktıktık.

10 yorum:

  1. En sevdiğim pudrayı gördüm orada!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim pudra yok orda karistordin herhalde kaplarini. Far var onla karistirdin sanirsam :)

      Sil
  2. geçmiş olsun tatlııım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım. Bir turlu kurtulamadım hastalıktan 20 gundur :))

      Sil
  3. Kapatıcıyı merak ediyorum çok övülüyor . Göz altlarım sorunlu değil ama bu aralar bi rahatsızlığımdan dolayı sivilceler çıktı söndüler ama izleri kaldı onlar için yeterli olur mu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aydınlatıcılı bir urunu bildigim kadarı ile sivilce ve izler uzerine uygulamamak gerek çünkü o bölgeleri aynı zamanda aydınlattıgı icin daha cok belli olmasına neden oluyor :)

      Sil
  4. Maskarada aklım kaldı .Yılnaşı indirimini kollasam iyi olacak sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım kesinlikla kolla yazısı hazır resimlerini cektigim zaman yayınlayacagım zaten :)))

      Sil
  5. Essence far bazını bir ben alamadı sanırım. Meraklardayım. Bir de bu site ne güzel böyle, ferah ferah çok sevdim <3 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım begenmene cok sevindim sayende boyle :)) Essence bazdan cok memnunum bitince alacagım baz tekrar o olacak sanırım :))

      Sil