26 Ekim 2013 Cumartesi

Rimmel London Kapatıcı & Aydınlatıcı 030

Merhaba.

Bugun sizlere haftanın favorileri sık kullanılanları yazılarında sıkca gostermiş oldugum Rimmel London'ın kapatıcı & aydınlatıcısından bahsetmek istiyorum. 


Bu urunu hem kapatıcı hem aydınlatıcı  ozelligi oldugu icin almıstım. Benim goz cevremde morluk , torbalanma gibi bir sorun yok. Ama uyku duzenimin bozuk olması , gece gec yatıp sabah cok erken kalkmam nedeniyle goz cevrem soluklasıyor . Bu yuzden gozlerimi daha aydınlık gostermek , goz makyajımın duzgun gozukmesini saglamak icin boyle bir urune ihtiyacım vardı. Bu yuzden bu tarz urnlerden beklentim azıcık kapatıcılık ve aydınlatıcılık. Bu urun benim istediklerimi tam anlamı ile karsıladı.


 Damarlarıın uzerine Uygulanmamıs hali
Damarlarımın uzerine uygulanmıs hali

Bu rengi 030 yani orta ton. 010 acık ton ve 020 de koyu tondu . Acık ile orta ton arasında cok fark yok aslında o yuzden bunun yanı sıra acılmamıs 010 rengini de aldım ben daha acmadım . 

Surdukten sonra goz altlarına birikme yapmıyor tum gun beni idare ediyor. Yapısı cok hafif. Kapatıcılıgı hafif ve ortaya yakın bence , verdigi aydınlık gorunum ise cok guzel.

Fakat urun cok cabuk bitecekmiş gibi ve kullanımı biraz zor. İcindeki miktar azaldıkca tupu sıkıp fırcaya urun gelmesini saglamak zorluyor . Ayrıca siz tupu sıkmakla ugrasırken birden fazla urun geliyor fırcaya. Ama itiraf etmeliyim ki bu eksileri bile benim favorim olmasını engelleyemedi. 

Bu urunu Maybelline Dream Lumi Touch ile benzetenler de var ama ben o urunden cok memnun kalmamıstım hatta kullanamyıp anneme verdim. Fakat bu urunden  fazlası ile memnunum benim beklentilerimi karsılıyor. 

Eger sorunlu bir goz altınız yoksa , hafif - orta kapatıcılıgın yanı sıra aydınlık bir gorunum istiyorsanız kesinlikle sans vermenizi oneririm. Ben bittikçe tekrar tekrar alırım. 

Urunu Watsonslar da 15 liraya bulabilirsiniz.



Not : Elimin uzeri ne kadar lekeli cıkmıs oyle ile resimde normalinde hic boyle bir sorunum yok .
2. Resim de ayrı bir garip cıkmıs . Odaklamadan kaynaklanıyor sanırım . Kusura bakmayın . 

7 yorum:

  1. Ahhh, sorunlu göz altı dedin, içim cızladı. Genetik torbalanmalarım olduğu için böyle ürünler bana ne yazık ki hafif geliyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım eger bu tarz bir aydınlatıcılı urun kullanmak istersen . Goz altlarına once correcting surup sonra boyle bir urun kullanabilirsin. Gorkem videolarında surekli gosteriyor correcting ve uzerine de hafif yapılı concealer uyguluyor genelde :)

      Sil
  2. sırf ambalajı o dandik fırçası yüzünden tekrar almıycam sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ambalajını begenmesem de etkisini cok begendigim icin alacagım canım ama ambalajı cok dandik gercekten :)

      Sil
  3. Bu ürünü gerçekten çok merak ediyorum, kullanıp da memnun kalmayanı görmedim sanırım. Ama ambalajı çok kullanışsız gerçekten. Benim elimde de şu an Maybelline Dream Lumi Touch var, fazla bir kapatıcılığa gerek duymadığım için ondan çok memnunum ayrıca onun ambalajı kesinlikle çok iyi! Ama o bitince bundan kesin alacağım :)) Güle güle kullan Balböceğimm ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Busecimmmm tesekkur ederim canım <3 evet Dream Lumi Touch'ın ambalajı cok guzel kullanımı kolay ama nedense benim yıldızım onla barısmamıstı pek. Eger kapatıcılıga ihtiyacın yoksa aydınlık bir gorunum icin istiyorsan bence memnun kalacaksın. Denemeni kesinlikle tavsiye ederim :))

      Sil
  4. Maybelline kapatıcılar benim beklentilerimi karşılamayamıyo nedense :)
    Bu ürünü denemedim .İndirimlerde de sürekli elim gider gibi oldu ama kendimi vazgeçirdim .
    Elimdekiler bitsin buna şans verebilirim .
    Güle güle kullan canıms :)

    YanıtlaSil