25 Ekim 2013 Cuma

Yeni Bir Proje

Merhaba.

Dondum doneli yazılarımı rayına oturtamadım , duzenli yazamadım. Artık yavas yavas eski duzenime donecegim. Bugun sizlere bir sure once bloglarda okudugum ve bugun kendime liste yaparken aklıma gelen " Kumbara Projesinden" bahsetmek istiyorum.

Nedir peki bu proje ?  

Evde etrafta bıldugum , bakkaldan cakkaldan artan bozuklukları bir kumbarada biriktirecegim. Bir seye ihtiyacım oldugunda veya bir sey almak istedigimde o kumbaradan harcayacagım. Boylece bir anda fazla masraf yapmamıs olacagım. 

Alışveriş yapmayacagım demeyecegim ama su an gunes kremi dısında bir seye ihtiyacım kesinlikle yok. Stoklarım fazlası ile dolu. Bu yuzden alışveriş yapmayı dusunmuyorum kendimi tutabildigim kadar tutacagım. Yılbasına kadar bir sey almayı dusunmuyorum. 

Siz nasıl buldunuz projeyi ? Katılmak ister misiniz ?

10 yorum:

  1. Biz hanımlar hep aynı şeyi yapmıyormuyuz zaten, ihtiyacımız olmasa da beğendiğimiz şeyleri alıveriyoruz.
    Alışveriş orucu yapmayı düşünüyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle boyle yapıyorz . Ben de bu yuzden yılbası indirimlerini bekleyip hem de bu surede birikim yapayı dusunuyorum. Su an diyet icin uygun bir donem. Yakın zamanda aklımızı celecek indirim olacagını da sanmıyorum zaten . O yuzden baslayabilirsin :)

      Sil
  2. Bizim kozmetik diyeti 1 Kasımda bitiyor :) Gerçekten faydalı şimdiden tebrik ederim :)) umarım başarılı olursun, bir şey görüp de alamamak çok zormuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitince alınacaklar listen ver mı canım ? Ve umarım basarılı olurum . Aslında inan hic bir seye ihtiyacım yok herseyım var ama indirimde dayanamıyorum ben. İndirim olmazsa tutarım kendimi diye dusunuyorum :)))

      Sil
  3. Bende aynı senin gibi düşünüyorum .Kumbaraya bozuk paralarımı atıp en azından yılbasına kadar birşey almamak ve o zaman yapılacak indirimler için hazırlıklı olmak :)Ve project panda baslatacağım kendime iki-üç aylık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh canım ne guzel aynı seyleri dusunuyormusuz :) Bende dusunuyorum aslında project pan ama zaten surekli kullandıgım urunler var bitirmeye zorlamak istemiyorum kendimi .)

      Sil
    2. Tamam ben varım seninleee :) <33

      Sil
    3. Yasasıınn cok sevindim yalnız degiliimmm :)))

      Sil
  4. yılbaşına az kaldı az bir birikim olur gibi ama denemek lazım.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar biriktirebilrsem kardır diye dusuuyorum acıkcası :))
      Sevgiler

      Sil