8 Kasım 2013 Cuma

Pantene İnce Telli Saclar İcin Bakım Maskesi

Merhabalar.

Bugun ki konugumuz Pantene 2 Dakikada Etkili Yogun Besleyici Sac Bakım Kuru - İnce Telli Saclar icin . Ayy adını bile yazmak ne zor bu maskenin. 

Hatırlarsanız daha once bu maskenin kalın telli saclar icin olanını alıp kullanmıstım ve benim icin harika bir urun degildi. Onun yazısını okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. 

Peki bu kadar uzun adı olan maskenin iddaları ve  etkileri nasıl acaba ?


Bu maskeleri indirimde resmen stoklamıstım. Bu kullandıgım 2. kutu ve artık yorum yapabilecegimi dusunuyorum bu yuzden. 

Maskenin yapsısı kremsi gibi . Akıskan degil ve ambalajı bence kalın telli saclar icin olana gore daha pratik. Zira ben onu acmaya calısırken bir kısmı da dokulmustu. Bu ona oranla cok daha rahat kullanım kolaylıgı saglıyor. Kokusu ise gayet hos. 

Maskenin etkilerine gelince ; bu maske de benim icin harika degildi. Saclarımı yumusattı evet ve agırlastırmadı bunlar artı ozellik evet ama bunu kullandıktan sonra bile sıvı sac kremi kullandım. Cunku saclarımdan tarak kayıp gitmiyordu. Onarıcı etkisine gelirsek belki cok yıpranmıs saclarda etkili olabilir . Benim saclarıma bir sey katmadı. Su an kullanmıs olmak icin kullanıyorum. 

Ben indirimde 3.9 liraya almıstım. Normal fiyatı 12 lira filan yanlıs hatırlamıyorsam. Bence normal  fiyatını kesinlikle hak etmiyor. Denemek isterseniz indirimde almanızı oneririm bu yuzden.

Maske konusunda Watsons maskeler gercekten favorilerim. Elimdekiler bitince onlardan alacagım. 

4 yorum:

  1. Pantene'in şampuan ve saç spreylerini bayılarak kullanıyorum. Maskelerini de hep merak ediyordum ama uzak dursam iyi olacak sanırım kuzum ya da dediğin gibi indirimde alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım ben oyle cok etkisini goremedim. Belki sen memnun kalırsın ama indirimde alman daha iyi olur . Memnun kalmazsan en azından indirimde aldım dersin :)

      Sil
    2. Evet birtanem en azından verdiğim para içime oturmaz :P

      Sil
    3. Bende oyle dusunuyorum tatlım. Denemek istedigim urunleri ozellikle indirimde alıyorm ki pişman olmayayım memnun kalmazsam :P
      <3

      Sil