9 Kasım 2013 Cumartesi

Rimmel London Scandal Eyes Kalem Far

İyi gunler . 

Bugun sizlerle Rimmel London'ın Scandal Eyes Kalem Farlarından 002 Bulletproof Beige rengi ile ilgili goruslerimi paylasmak istiyorum.

Bu kalemi yanlıs hatırlamıyorsam ki hatırlamıyorum Watsons'ın Ramazan Bayramı icin yaptıgı %50 indirimden 6 liraya almıstım. Hakkında fikir sahibi olabilmek icin kullandım , notlar aldım ve artık goruslerimi sizlerle paylasma zamanı geldi.


Ambalajından degerlendirmeye başlarsak gayet sık ve hos ambalajı var . Fakat ben kalemtras ile acılan urunlerden hoslanmıyorum bu kalemin benim acımdan boyle bir eksisi var bu yuzden.

Farın  sedefli sampanyamsı rengi var ki ben bu renklerde farlar kullanmaktan hoslanıyorum. Farın yapısı krem gibi adeta kayıp gidiyor. Surerken zorlanmıyorsunuz. Rengini bazlı da bazsız da cok guzel veriyor. 

Surdukten sonra cok cabuk sabitleniyor fakat surerken dikkat etmeniz gereken bir nokta var. Eger yogun surerseniz ve altına baz kullanmadıysanız sonuctan pek hoslanmayabilirsiniz. Bazsız kullanayım ve bir de  yogun sureyim dedigimde sonuc kabus gibiydi. Surmemin ustunden 3 saat gecmesine ragmen . Goz kapaklarıma birikti , goz cevremde dagıldı. Sevgilim bu goruntuyu " plastigin uzerine ucuz yaldız boyarsın da dokulur ya parca parca aynı oyle duruyor " diye tanımladı. Yani durum bu kadar kotuydu.

Fakat yogun surmediginiz takdirde bazlı da bazsız da kullansanız gun icerisinde sizi gayet guzel idare ediyor . Akma birikme , bulasma , soluklaşma yapmıyor. 

Denemek isterseniz Watsons'lardan 12 liraya alabilirsiniz. Genel olarak memnun kaldıgım ve pratik buldugum bir urun oldugumu da belirtmek isterim . 

Bugunun konusunu Agoş ile kapatmak istiyorum ve evet boyle dengesiz yatısları var garip gelebilir . ( Masallah demeyi unutmayın ablaları :)   )



8 yorum:

  1. Kediyi görünce farı unuttum maşallah çok güzel bişeymiş :)

    YanıtlaSil
  2. Annesi onun burnunu sık yanaklarını ısır yerime dünyalar tatlı maşallahhhh oyy yerimmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam ablası mıncırırım . Zaten surekli mıncıklıyorum . Cok da usludur benim kızım :))

      Sil
  3. Ben halaaa alamadım bunu yaa :/ Sürekli de gidemiyorum watsonslar bana çok ters yerdeler :( keşke markantalya da mağaza açsalardı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım evet markantalya'da yok ne yazik ki . Watsons'a gittiginde bakmanı oneririm :)

      Sil
  4. Ayyyy maşallah Agoş'a çok tatlııı ♥♥♥
    Ben de şu tekli, kalem, krem farlara bir türlü alışamadım nedense. Böyle tek tek alacağıma palet alırım diye düşünüyorum hep :-D Ama elindeki rengi, ambalajında gözüktüğü renkten daha güzel duruyor kesinlikle. Güle güle kullan birtanem :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablası cok tatlıdır benim kızım. Oglusumun da resmini koyacagım yakında ama o da cok tatlıdır :))
      Tatlım evet ambalajda durdugundan daha dogal soft duruyor suruldugunde. Kesinlikle haklsıın canım bende senin gibi dusunuyorum ama bu farlar da pratik oluyor diye hosuma gidiyor .
      Tesekkur ederim tatlım benim :)) <3

      Sil