30 Kasım 2013 Cumartesi

SacBakım Rutinim #1

Merhaba. 

Bugun ciddi bir pazartesi sendromu durumu yasıyorum. Bu hafta boyunca okula gitmemiş olmamın bunda etkisi  inanılmaz buyuk. Neyse efendim cok uzatmadan konuya giriyorum. Bugun sac bakım rutinim hakkında yazı yazmak istedim.

Oncelikle belirtmek isterim ki ince telli ve kıvırcık-dalgalı arası saclara sahibim. Saclarım eskiden bukle bukleydi fakat yıpranmalar sonucu yapısı degişti. Saclar ince telli oldugu zaman bakımı biraz daha zorlasıyor. Cunku hem daha cabuk kırılıyor hem de cok cabuk karısıyorlar. Ustune kıvırcık- dalgalı arası saclara sahip oldugum icin sadce yıkadıktan sonra tarayabiliyorum. Bende bu yuzden her gece sacımı ormek zorunda kalıyorum. 


1)İlk olarak sampuanımdan soz etmek istiyorum. Bioblas yavas uzayan saclara ozel sampuanı kullanıyorum. 3.kutudayım ve cok memnunum. Kesinlikle sacın uzamasına destek oluyor.  Sampuanın yazısını okumak icin tıklamanız yeter.

2) İkinci adım ise sıvı sac kremim. Saclarım ince telli oldugu icin surekli karman corman oluyorlar . Sıvı sac kremim olmazsa olmazlardan herhalde. Su an kardeşimde gordugum ve begenerek aldıgım Akat Kozmetik'in Ariane sıvı sac kremini kullanıyorum. Sacların taramasını kolaylaştırması , az miktarının bile yetmesi ve ustune sahane kokusu ile harika bir urun. 

3) Ucuncu adım ise sac serumu. Yorumlara guvenip aldıgım ve aldıgım gunden beri begenerek kullandıgım Elseve mucizevi yag . Bu yagı sadece sacımı yıkadıktan sonra degil , ertesi gunde sacımı ormeden once de , yeri geldiginde saclarımdaki elektriklenmeyi onlemek icin de kullanıyorum. Saclarımda agırlıga ve yaglı yapıs yapıs bir hisse neden olmadı. Yazısı icin tıktık..

4)Son olarak da saclarıma yaptıgım yaglı bakımlar.
Yves Rocher ve Barcelino bakım yaglarını kullanıyorum. Haftada 1 kez uyguluyorum. Bir hafta birini diger hafta birini yapıyorum. İkisinden de cok memnunum. Bu arada sıcak yag uygulamasının saclar icin daha iyi oldugunu okumustum. Bu yuzden benmari usulu ısıtıp saclarıma oyle suruyorum ve bu sekilde sac kırıklarını engelledigini hatta onardıgını , saclarıa parlaklık verdigini dusunuyorum .

6 yorum:

  1. Barcelino'yu bir ara ben de kullandım ama pek etkisini görememiştim. Belki de diğer şeylerle desteklemediğim içindir. Sıcak yağ yöntemini ilk senden duydum, ilk fırsatta deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sac diplerine kullanmıyorum ben ama boy ve uclarındaki etkisinden gayet memnunum. Sıcak yag uygulamasını denemeni oneririm. Cok daha faydalı oluyor. En azından bana oyle geliyor :)))

      Sil
  2. Önceden bioblas kullanıyordum bende saç dökülmemi önlemesi konusunda çok memnundum başka bir şampuna döndüm genel olarak şampuandan memnunum fakat saçlarım dökülmeye başladı :( Bioblas saçları kendine bağımlı hale mi getiriyor acaba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bilmem ki canım. Bende arada farklı sampuanlar deniyorum. Cok fazla artmıyor dokulmem ama Bioblastaki gibi de az olmuyor :(( İki sampuan kullanmayı dene istersen. Bir dusta birini digerinde ikincisini :)

      Sil
  3. yves rocher saç yağından memnun musun canım, sence verdiğin parayı hak ediyor mu, yoksa barcelino ya yakın mı performansı..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sac diplerine surmeyeceksen kuru , yıpranmıs , ısıltısını kaybetmiş sacların varsa denemeni oneririm. Ben cok memnunum . Bittiginde de tekrar alacagım bir urun. Annem de kullanmıstı İstanbul'a gittigimde o da bayıldı hatta ben elimdekilerden bir tanesni ona vermiştim. Barcelino'dan daha iyi diyebilirim sacları yumusatmada , kırıkları onarmada , ısıltı kazandırmada :)

      Sil