7 Ocak 2014 Salı

Ufak Bir Yardım

Merhabalar.
Sizlere bir soru sormak istiyorum . Cunku bir karar vermem gerek ve bunu sizden gelen cevaplar ile netleştirebilirim.
Bir sure sonra blog cekilişi yapmak istiyorum .Elimde cok fazla stok urunu birikti ve artık birinden digerini kullanmaya sıra gelmiyor. Stokta bekleyen kullanılmamıs hatta kapagı dahi acılmamıs urunleri de çekilişe dahil edip sizlerden birine hediye etsem nasıl olur ?Yok olmaz derseniz tabiki cekiliş icin baska planlarım da var ama sizlerin gorusu benim icin cok onemli.
Lutfen yorumlarınızı eksik etmeyin ve bana yardımcı olun :))))

20 yorum:

  1. Canım neden olmasın. Zamanı dolmamışsa ve daha varsa koy tabiiki. Zamanı Geçip çöpe gideceğine ihtiyacı olan birine gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım . Ben de oyle dusunuyorum ama sizlerin gorusu cok onemli benim icin :)

      Sil
  2. bence neden olmasın :) hem ürünler ziyan olmamış olur :)

    YanıtlaSil
  3. Kullanmadığın sadece evde bekleyen ürünün mağazada öylece bekleyen üründen hiç bir farkı yok derim kuzum bence koyabilirsin çekilişe ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım tesekkur ederim gorusun icin. Hassas bir konu oldugu icin sizlere sormak istedim ben de :)

      Sil
  4. Kapağı açılmamış olanlar tabiki olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kapagı acılamıs urunler olacak zaten :)

      Sil
  5. Neden olmasın, genelde hediyeler kozmetik ürünleri oluyor zaten, bence olur.

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım yorumun ve yardımın icin :)

      Sil
  7. son kullanma tarihi gelmediyse olur tabii neden olmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic kullanılmamıs acılmamıs ve tabiki son kullanma tarihi gelmemiş urunler . Cok fazla biriktigi icin sizlerle paylasmak istiyorum :)

      Sil
  8. öncelikle sorman büyük incelik. ki çoğu blog çekilişi aynı şekilde düzenleniyor. stok ürünlerle yani. ki bunda hiç bir sorun sıkıntı yok diye düşünüyorum. kullanılmamış tertemiz ürünler ha yeni alp çekilişe sahil etmişsin ha dolaptan çıkarıp çekilişe dahil etmişsin. eğer çok ürün varsa elinde 2 3 gruplu bir çekiliş bile yapabilirsin buna kimsenin takılacağını düşünmüyorum. merakla bekliyorum :)

    not: yarısı kullanılmış rujlar,yarıya inmiş ojeler,kullanılmış toka küpe çekilişlerine 100lerce kiş katılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cok tesekkur ederim yorumun icin. Cekiliş konuları hassas oldugu icin sizlere sormak istedim. Yepyeni oldukları icin paylasmak istedim. Tabi ki çekiliş icin ekstra hediyelerim de olacak ama elimdekileri de koymayı dusunuyordum cok mutlu oldum :)

      Sil
  9. Benim için hiç bir sorun olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım tesekkur ederim yorumun icin. Bir cok kişiden olumlu yorum geldi. Bir kac parca daha bir seyler alıp cekilişi İnsallah yakın zamanda başlatmayı planlıyorum :)

      Sil
  10. tatlim blog satışida olabilir bence;-);-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim yorumun icin Adsız. Belki herkese gitmeyecek urunlerde blog satısı yapabilirim aslında:)

      Sil