3 Nisan 2014 Perşembe

Pastel 116 Oje

Merhaba.
Salı gunu Makeup By Jade blogunun tatlı , guzel yazarı Ceyda ile bulustuk. Ceyda  cok tatlı , içten , guzel bir bayan ayrıca harika bir anne. Bir de kızı Ecrin'i gorseniz buyumuste kuculmus sanki , tam yemelik .
Kardeşim oje delisi oldugu icin Ceydos kullanmadıgı ojeleri onun icin getirmişti ama ben ojeleri gorunce renklerine adeta vuruldum ve ojeleri Ece'ye goturmeden kendim azıcık kullanabilirim diye dusundum :))

İlk olarak Golden Rose'un 219 numaralı ojesini surmeyi dusundum ama ilk katta rengi cok acık gelince vazgectim. Onun uzerine Pastel'in 116 numaralı ojesini surdum. Yuzuk parmagımın farklı olması hosuma gittigi icin Flormar'ın Icy Top ojelerinden IT02 numaralı ojesini surdum. En son da Gratis'e ozel urunlerden olan NK Express oje kurutucu top coat'ı surdum. Bu top coat ile ilgili ayrıntılı yazı yazmayı dusunuyorum.  Sonuc olarak asagıdaki goruntu ortaya cıktı ve ben cok begendim . Siz nasıl buldunuz ?





Bu arada Django'nun kedi nanesi iceren oyuncak faresi de fotograflarken bana eslik etti. Gunumuzun yarısı evde bu fareleri aramakla geciyor :)

2 yorum:

  1. Aaa bende bu ikisini birlikte kullanıyordum =) Zevklerimiz aynıymış demek ki kuzum. Senin kibar ellerine de çook yakışmış bu renkler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım arkadasım. Aaa gercekten mi kuzum ? Gercekten aynıymıs zevklerimizz :))

      Sil