2 Temmuz 2013 Salı

Turuncukasa Alışverişi # 8

Merhabalar. 

Bugun sizlere Cumartesi gecesi Turuncukasa 'dan yaptıgım alışverişi gostermek istiyorum. Daha onceki alışveriş yazımda da bahsettigim  ( tıktıktık ) kampanya ile annem icin aldım bu kremi. Gunes kremine ihtiyacı vardı ve genelde renkli gunes kremlerinden hoşlanıyor diye acık rengi olan light rengini sectik. Yanında Sensibio h2o'nun hediye olması da cok guzeldi. Dun kargoya verilen krem bugun elimizdeydi. Fiyatı kargo dahil 35 liraya geldi heralde . 

4 yorum:

  1. Memnun kaldığınıza çok sevindik.

    Ürünlerinizi iyi günlerde kullanmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tesekkur ederim hızlı ve guvenli teslimat icin :)

      Sil
  2. mimlendinn! ☺
    makyajsayfam.blogspot.com/2013/07/mimlendimm-ben-kimim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bu benim ilk mimlenmem tesekkur ederim tatlım hemen bakıyorum =)

      Sil